fredag 24. februar 2012

Keramikk...


Keramikken fra Tine K er en hit om dagen.
men vanskelig å oppdrive for alle er utsolgte!

Klikket hjem dette fantastiske fate/bollen fra Aventura Hjem&interiør.
Gleder meg til å dandere gode salater på dette!!

Her har ungene og mann hatt vinterferie hele uka mens jeg har jobbet,
så nå gleder jeg meg litt til helg og tid sammen med de.

Men først må lillebror til tannlege her, etter en liten
søskenkrangel i går kveld. (Ja til flere tv'er!)

Ha en fin dag allesammen, her er det påskevær!

9 kommentarer:

Mi familia sa...

Lykke til oss tannlegen!
Ha en fint helg,
Vicky

Karlotte sa...

Hei hei! Det skjer ting i hjemmet deres også;-) Her i huset har vi hatt 10 dager i strekk med syke unger- og like mange natter dårlig søvn på mora Zzzzzz...
Lekkert, lekkert fat du har fått deg:-)
Lykke til hos tannlege og nyt helgen, klem

Precious Home sa...

For ett fantastisk fat!
Veldig lekkert!

Ha en fin dag!

Frk Fischer sa...

Å ja det fikk du ta i det ja...Gleder meg til sommer salater..ja for jeg inviterte meg selv nå..

Maskinistfrua sa...

Jaaa den grå keramikken liker jeg aller best:) Helt nydelig:) D blir nok en ekstra digg salat fra dette fatet også..hihi

Anja Holt sa...

Man bør ha en tv per familiemedlem. Hehe! Lykke til i dag!

Myke minutter sa...

Jepp, det fatet har jeg også lyst på!! Frustrerende at butikkene er mye utsolgt for Tine K, jeg har lett lenge etter den svart-hvite keramikken. Ha en fabelaktig fredag og herlig helg :) Klemmer

Fabelaktig sa...

Ojda! Det hørtes ut som litt av en krangel...hahaha! Håper det gikk bra :)

Nydelig fat!
Fabelaktig fredag til deg og dine.
Her skal nye gardiner henges opp og pizza som skal bakes :)
Stort smil fra meg

Sommerjenten sa...

Fantastisk fat! Har sett etter dette jeg også men har ikke funnet det ennå.

Fortsatt fin helg!

Klem Lene