mandag 6. februar 2012

Ekte horn...


Så var det mandag igjen da og denne uken flyr vel avsted den også?
Til helgen er det sammenkomst med jobben og det gleder jeg meg til...
(For herligere kollegaer skal du lete lenge etter!)


Jeg har vært så heldig å fått noen horn av mamman til mannen til Frk Fischer, de ligger oppi
kassa  her enn så lenge. De er bare så kule. Tusen takk Vigdis! *S*

Tusen takk for alle søte kommentarer om dagen, setter veldig pris på de.
Takket være dere blir det jo ekstra gøy og blogge.

Ha en fin kommende uke...
klem

18 kommentarer:

Sivs hus sa...

Hei, WOW de er jo så flotte! Ha en fin kveld. klem Siv

KROnPRINSESSENE sa...

Å herlighet så mye kjekt som har skjedd her inne siden sist!
Beklager fraværet, men dagene gikk med til Oslo-forberedelsene det meste av januar...
Så flott det har blitt på soverommet :)
Og slike horn er jo så dekorativt.
Klem May Helen

Beate sa...

Ooh kuuule. Heldige deg

Klem

Musefletta sa...

Kuule horn!
Heldig du:)

Nå er barneselskap ferdig og blogget, nå kan jeg puste i seks dager før det er klart for ny runde ;)

Klem

Har en drøm... sa...

KULE de var!!
Heldige du:)
Og jeg digger fortsatt bildene dine ♥

stallnilsen sa...

Så flotte horn du hadde fått, de blir nok fine på en eller annen vegg hos dæ, takk for hilsen hos mæ, ha en fin kveld, Lisbeth ;)

Fru Andersen sa...

Stilige horn!

Så mye flott du fikk på bloggtreffet, skikkelig stas tenker jeg:-)

God mandagskveld videre.

PS: DIGGER skriftbildene i trerammene!

Anines hvite verden sa...

Så tøffe horn! Ønsker meg slike selv!!!

Klem anine!

Hanne Mette sa...

Så heldig du var da! Kuuuuule.♥
Ha en fin kveld.
Klem Hanne Mette

Interiør drops sa...

Stilig stilig!!!
:)

Koselig å treffe
deg på lørdag!!
Herligste deg!

KLEM

Min Vinterverden - Laila i Noatunet sa...

Stilige!! Og jeg bare digger de plakatene dine altså.. Ser meg ikke mett på de! Også så stilig med de svarte veggen... *sukk* :p

Ha en fortsatt finfin uke!
Klem,
Laila Johanne

Mona Christin sa...

Hei frue.

Så snill mamma til mannen til Frk F. Er det mulig å bli kjent med denne mamma'n?? Hihi... Horn er jo så kult og trendy.

Klem MC

2nes sa...

Hei, veldig hyggelig å hilse på deg på lørdag :) De hornene var kjempe tøffe :) Klem fra Tone

Monica sa...

Kjempefine horn, kassen var også super :))

☆ SessanOchPrinsessan.Com ☆ sa...

Lucky lucky U alltså!!

Jag går & letar som en tok efter horn som inte kräver 4m takhöjd & som har ett överkommligt pris.

Gläder mig att se vart du sätter upp dina.

Kram

Fabelaktig sa...

Hei søte!
Endelig fikk jeg tid til å besøke deg her inne! Uken har bare flydd av sted, uff!

Så kule!

Ikveld er jeg og Nala alene, mannen jobber (er det ikke den ene så er det den andre). Vi har funnet fram pledd og ullsokker etter en laang tur i halvmeter snø.
Klemklem

Kristin sa...

Flotte horn, skulle gjerne hatt et par!

Velkommen skal du være til min nye blogg :-)


Kristin

Kaoskontroll sa...

Takk for det! Jeg er ikke så veldig lei meg om de ikke blir solgte, for å si det slik. Da har jeg dem på lilleterrassen til sommeren. ;) Men jeg MÅ kvitte meg med noen ting nå, for boder er så fulle at det er trussel om full kollaps av veggene der. ;)

Så heldig du var! Hadde ikke takket nei til noen slike å ha på veggen nei! :)

Klem