søndag 19. februar 2012

Anbefaling!


Jeg har vært innom en av mine favortittblogger i dag og hun driver å pusser opp soverommet sitt,
det blir nok dritstilig!!! Hun har visst kjøpt seg en fillerye fra Jysk hun,  det i midten på bilde!

Jeg skal da løpe til jysk rett etter jobb i morgen for jeg skal ha det sorte!! Ja, det skal jeg...
Godtar ikke utsolgt altså...*S*

Chilli Charm, jeg digger bloggen din og det soverommet blir knall!!
Takk for tipset!

Kinoen ble avlyst her, men fastelavensboller står snart på bordet!
Ha en fortsatt så fin kveld..
klem

11 kommentarer:

Interiør drops sa...

Takk, for herlig tips!! :)
Jysk blir litt glemt.. Men, de
kan ha noen godbiter de også av og til! :)

Fabelaktig sa...

Tenk at en fillerye kan være så stilig :)

Koose dere videre i dag!
klem

Nennes sa...

så fin :)
denne fikk jeg lyst på!

Anja Holt sa...

Jeg gjør alltid et kupp eller fire på Jysk, der har de noen perler om man gidder å tusle litt. Og er du heldig er det en spøkefugl i kassa med smilet på lur også. God tur!

Frk Fischer sa...

Wiiii jeg også!!! Flott at det er nærmeste nabo til jobben!!

Frk Fischer sa...

Wiiii jeg også!!! Flott at det er nærmeste nabo til jobben!!

Ashi sa...

Jeg har alltid vært veldig glad i filleryer og hatt det rundt omkring. Helt til Vildisen løp og snuble i en rye i gangen. Hun falt og slo seg mot en dørkarm så blodet spurtet. Det gikk fint, etter en tur på legevakta. Hjemme tør jeg ikke ha det lenger, men i villavognen finnes de overalt :) Nå er jo Vilde stor så det er nok ingen fare lenger men likevel. Det var et sånt fryktelig dårlig mamma øyeblikk følte jeg. Krysser fingrene for at Jysk har ryen din i morgen! Klem

Pink lady sa...

Takk for tipset!
Jysk har noen gobiter innimellom.. ;) Her ble nesten alle teppene fjernet da vi fikk Mali.. Men nå er vi snart klar for å ta de frem igjen;)

Ønsker deg en flott uke

Chilli Charm sa...

Nei, men så stas å bli nevnt :) Inspirasjonen går definitivt begge veier snuppa! Disse filleryene er herlige (og billige, men korte) så løp og kjøp. Har selv også en sort liggende i yttergangen en som er veeldig kul.

Ha en fin uke. Håper du finner filleryene, før resten av bloggverden gjør det ;-)

Klem

Myke minutter sa...

Finne filleryer, kunne jeg også tenkt meg :) Her ble det dessverre ingen fastelavnsboller i dag, men med bursdagsfeiringene vi har hatt i det siste ble det vel mer enn full dose sukker på oss uansett ;) Ha en super ukestart! Klemmer

Mona Christin sa...

Liker filleryer. Håper du finner din favoritt.

Klem Mona C