søndag 22. januar 2012

Vaskekjellern neste!


Så er det søndag  og jeg skal måke meg vei inn til vaskerommet.
Kjenner jeg gruer meg litt og usetter det enda mer, men nå MÅ jeg...*S*

Herr Fjeldhammer og lillebror er på fotball trening. Storesøster har blitt mega forkjølet
over natta og været her er helt fantastiskt, så skitur, ja takk!


Rammen her har egentlig hatt en krittavle i midten, men jeg har hengt den opp uten noe i.
Nå smalt jeg til med en forandring, et hagendorn bilde i. Så smart med tape a gitt!

Ha en flott dag,  det blir nok noen hjemmelaget boller og kakao her.
Ha en fin søndag...
klem


15 kommentarer:

Lene (Galleri Bo) sa...

Åh, det er så sjarmerende med sånne hjemmestrikka trekk til glass. Kjempeflott!

Du vil sikkert like min siste post om en enkel måte å lage en himmelsk helgefrokost ;-)

Ha en skjønn søndag :)
Klem:)

De små øyeblikk sa...

GoD SøNDAG

Hmmm ja vaskerommet.. uff nå fikk jeg dårlig samvittighet. Her har jeg gått hjemme alene hele helgen uten å prioritere husarbeid! Uuups..

Herlige bilder du visier :)

-Klem Kjersti-

Har en drøm... sa...

Stilig med rammen med Hagedorn i:)
Ikke noe godt og ikke være i form for lillefrøkna - dere får kose dere inne med kakao og boller ♥

Mi familia sa...

Lykke til meg vaskerom date!

Vicky

Ranveig sa...

Kjempefint stilleben! Digger de bildene, de er så fine!

Ønsker de en fortsatt fin søndag, og bedring til storesøster!

Anja Holt sa...

Vaskerom er piece of shit, fikser du lett!

LA BELLA VITA sa...

Næh så fint det var med Hagedorn bilde i den. Lur idè ;-)
Moro for barna at det endelig kom litt snø. får håpe den ligger bitte litt til ;-)
NYT søndags kvelden!

KLEM!

Frk Fischer sa...

Fint det blei da...nå står jeg fast her så må ha min intriør designer...

Therese sa...

Så fint bilde...herlig!!
Date med vaskerommet er ikke min drømme date heller!!
Klem

Chilli Charm sa...

Heia. Først av alt. Tusen, tusen takk for din iherdige innsats på å stemme på meg i NIB finalen!! Blir helt rørt av hvor søt og snill du er :)
Likte forresten veldig sommerfugl bildet ditt, og ikke minst den nye(?) uglaputa di. Hvor har du vært ute på tokt nå da godeste fru fjellhammar?

Ønker deg en fiiin uke! Klem

Sommerlyst sa...

Nydelig bilde!

Ble klesvask her og..og bittelitt maling...

Ha en fin ny uke!

Chilli Charm sa...

hehe, ja noen fordeler er har jeg jo som singel da man kan bare satse halve matbudsjettet på et hamret bord fra marocco ;-). Men mannen i huset trenger vel en ny duppedings tilsvarende et stk TineK bord? Men synes uansett det ser ut som om mannen din er med på leken, for dere har virkelig sansen for å si det sånn! Litt smøring skal vel bare til.Lykke til med lottotrekningen ;-)

Chilli Charm sa...

ja, men så kommer man lagt med litt mat, øl og kvinnelist. Nå ble jeg veldig nysgjerrig på lillestua di. Sluker alt rått av dine kreative krumspring! Natta var det vist ja. Vi tastest!

Anines hvite verden sa...

Fine bilder! Kreativt! :)

Ønsker deg en fiin uke!

Klem herfra!

mammaKine sa...

Knallfine bilder :-) Ha en fin dag, klem fra Kine!