lørdag 28. januar 2012

Stålreol.


Vi har vært på babybesøk i dag.. den er bare en uke gammel, så nydelig!

Ellers så har vi kost oss her hjemme, mannen har sett fotball og ungene har spilt spill.
Vi hoster og snørrer alle mann så vi venter med en skitur til i morgen.




Sendte mannen på clas ohlson i dag tidlig og kjøpte en stålreol, den ser ikke akkurat ut som
jeg trodde...( men det turte jeg ikke  å si til mannen) men den passet inn allikevel.

Lysslyngen kjøpte jeg for et år siden på Granit, den lyser godt opp i dette hjørne.



Boksene til telysene er fra granit de også, de kan brukes til så mye.


Nå skal jeg straks begynne med middagen her i dag, som er nachos.
Ha en fin kveld..
klem

9 kommentarer:

Anines hvite verden sa...

Fine detaljer:)
Fin kveld til deg og god bedring!

Klem herfra :)

Har en drøm... sa...

Flotte detaljer hos deg:)
Elsker de boksene du har lys i ♥
Kos dere med Nachos, her blir det pepperbiff:)

Frøken Fryd sa...

Den lysslynga frå granit er utrulig stilig! Eg håper at Grantit får ein filial her i Stavanger også, snarast!! No er det straks tid for Taco her hos oss, og no er eg så svolten at eg snart gneg av ein arm.

Fotballturnering på oss i helga, kald fornøyelse, veit eg skal ha boblebukse i morgon ja!

Klem Eli

Karlotte sa...

Fine bilder frøken! Fikk vært innom Granit før de stengte og kjøpt med meg en slik lyslenke jeg også - den er så tøff!! Hvis ikke stålreolen var helt slik du hadde sett for deg kan du jo alltids spraylakke den!! Lokfører`n spraylakket "hyllis" fra Ikea, kappet av beina og hengte den på veggen på badet - ble veldig bra!!
Du kunne jo tatt den knæsj pink;-) Eller matt sort!

Nachos her også - gleder meg - sulten!
Fin kvled og god skitur i morgen, klem klem

my dream sa...

så røft og stiligt det ble... fiiin blogg... :) liker stilen din :)

Min Vinterverden - Laila i Noatunet sa...

Flotte bilder hos deg!
Jeg lurer veldig på den stålreolen, for jeg har skrevet den på handlelista til loftstua vår (når vi får pusset den opp ;))! Lyst til å vise bilde av hele hylla?! :D

God lørsdagskveld!
Klem fra
Laila Johanne

Frk Fischer sa...

Å jasså...den er på lager altså!! MMMM...da lever en litt farlig og mye mulig må bytte hjem..Å liker karlottes ide...

City Romance sa...

Elsker de boksene du hadde lys i.
Gratnitt er så flinke på oppbevaring!!

Hege Pauline sa...

Herlige detaljer!! Digger den lyslenka og de boksene fra Granitt!!
Desverre når jeg klarte å karre meg ned til løkka på lørdagen så hadde de stengt butikken der og åpnet visst ikke der igjen før i mai :(
Dårlig gjort da!!
Legger meg forresten til som følger jeg - skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke har gjort det før ;)
Ha en finfin uke!!
Klem Pauline