tirsdag 10. januar 2012

Sniktitt...


Soverommet er ferdig malt. tok litt lengre tid enn jeg trodde.
Endelig er taklistene fullført, nå er det bare gulvlister igjen! *S*

Dette rommet har vært virkelig et "roterom". alt har blit stuet inn der,
men det er det nå slutt på. Det skal kunne gå ann å ta opp døra uten å bli flau!



(må flekke på hvitfargen der ser jeg...*S*)

Rommet ble hvitt med en grå fondvegg.
 Grå fargen heter matrix og er litt mørkere enn på bilde!

I dag skal det ryddes og skru seng, men selvsagt så manglet det en del,
så skal straks ut for å fikse det først!

Ha en fin dag..
klem

16 kommentarer:

Ella sa...

Spennende prosjekt!
Gleder meg til å se resultatet, og den gråfargen så knallfin ut!
Ha en fin fin kveld, klem klem

Britt Irene sa...

så morro at vi ha samme prosjekt på gang:) liker fargen du har valgt,men er redd den blir for mørk til rommet vårt.vi får se hva jeg bestemmer meg for,men det skal i allefall vises at den er GRÅ:)gleder meg til å se det ferdige resultatet ditt:)og jeg gleder meg til å komme igang med malingen,som mest trolig ikke blir før til uka,men håper å få tatt fatt på det til helga.
Ha en tipptopp dag.klemz:)

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Spennende !!
Gleder meg til å se hele det ferdige resultatet :))

Klem Heidi

Frk Fischer sa...

Liker fargen spes godt...Å gleder meg til å se hele rommet..Nå skal ikke vårt rom være "rote" romme lenger heller...

Åse-Lill sa...

Så fint soverom:-) Deilige farger.. Så herlig å legge seg i ett ryddig og fint rom:-)
Ha en fin kveld:-)

Anines hvite verden sa...

Så spennende! Liker godt gråfargen! :) Gleder meg til å se resultatet her!

Klem

susan`s side sa...

Så fint det blir, blir koselig å treffe deg på lørdag :-)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

gleder meg til å se hele resultatet... den fargen virket jo bare så lekker da.
Ha en fin tirsdagskveld
klem

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

gleder meg til å se hele resultatet... den fargen virket jo bare så lekker da.
Ha en fin tirsdagskveld
klem

Kvinnse sa...

Blir spennende å se resultatet. Gleder meg :0). Fin gråfarge!

Karlotte sa...

Å vips, der var a igjen!! Spennende prosjekt du driver med. Nydelig gråfarge. Gleder meg til å se mere:-) Fortsatt god uke til deg, klem klem

Anja Holt sa...

Matrix er den jeg har på luka ned til vaskerommet på badet! :) Og jeg falt pladask for fargen når jeg ser den i lys og malt, den er rolig, mørk men ikke for mørk?

Beate sa...

Ser ut som det blir en stilig kontrast på det rommet

Mi familia sa...

Gleder meg til å se resultatet!!

Stor klem,
Vicky

Min Vinterverden - Laila i Noatunet sa...

Hei! :)
Så fin blogg! Masse herlig inspirasjon! Trodde virkelig jeg hadde vært hos deg før, men så at jeg ikke lå som følger, så da ble jeg litt usikker... Uansett! Digger bildene på den svarte veggen din! :) Hvor får man kjøpt sånt? Eller kanskje du har laget de selv?

Nå har jeg iallfall lagt meg til som følger, så jeg kommer snart tilbake :)

Klem fra
Laila Johanne

HusmorDronninga sa...

Takk for i går!
Soverommet ble nydelig da!
Grått er en farge som går igjen hos meg om dagen også.. hehe.. men den passer jo sammen med så mye..!

Legger meg til som følger jeg.. og snoker litt mer rundt her ;)

Klem fra
Kjersti