lørdag 21. januar 2012

Sniktitt på storesøster sitt rom.



Hvor har denne uka blitt av, ikke før ferdig med forrige helg så er det helg igjen!?
Herlig, men jeg føler at jeg ikke strekker helt til om dagen...

Vaskekjellern er så full at jeg så vidt kommer inn døra og hybelkaninene fyker rundt her!
Og for å ikke snakke om rot, jeg hater rot... men sånn er det nå bare.

Storesøster sitt rom er nå ferdig malt, vi bommet hardt på gråfargen.
Så istedefor alle fire vegger gråe som var ment, så har hun også fått en fondvegg nå.

Hun ønsket seg en kosestol inne på rommet sitt, der skal hun visst sitte og lese.
Stolen er fra ikea og ugleputen er fra Kremmerhuset.


Blir bare noen snikbilder nå for jeg er ikke helt ferdig enda, trenger en tur på ikea.
Plastkurvene er fra Hm-home, de rommer bamser.




Bloggingen har blitt tilsidesatt denne uka så jeg har ikke fått blogget om den fantastiske
turen til Fredristad forrige helg. Var på et veldig koselig bloggtreff,
hvor lattermusklene fikk kjørt seg! Takk skal dere ha jenter!!

Her snør det som bare det og det liker vi, nå vil den jo ligge litt også!
Vi skal slappe av i helgen og kose oss ute og inne....

Grått er hot!?

Ha en fin helg!

12 kommentarer:

Mi familia sa...

Detaljene i dette rommet er perfekt for en ung jente! Fabelaktig.

God helg,
Vicky

Anja Holt sa...

Grått er flott! Vi har fått litt dilla på den her i huset også. Mannen er vant til meg nå, jeg tror jeg har skiftet mening om fargevalg til stua hundre ganger allerede. Han sier nå for det meste "mmmmm" når jeg spør om han tror ditt eller datt blir fint.

Ha en super snødag!

Har en drøm... sa...

Grått er hot ja:)
Og det ble fint på pikerommet!
God stol og kose seg i ♥

Her er det så mye snø at vi hadde problemer med og få opp døren i dag morges:) Men nå er det måkt for første gang, ser ut som vdet er en ting og drive med utover dagen og, hehe:)

Ha en fin lørdag!

Frøken Fryd sa...

Me driv og moter oss opp til rom-bytte for gutane våre. Storebror har størst rom og bruker det overhodet ikkje, kun til å sova i. Han er heller i kjellerstova. Lillebror brukar rommet sitt kjempe mykje - og då har me altså tatt ein sjefs avgjerelse på at det vert bytting! Men herregud så mykje rot som skal flyttast på først... Sukk.

Klem ELi :)

Frøken Fryd sa...

Og poenget mitt som eg overhodet ikkje kom fram til var, kjempe fint rom til storesøster. Likte godt den stolen frå Ikea! Gode tips til oss som no er i samme prosessen med maling :)

Ein til klem!

Ella sa...

Grått er hot, eller som en på en klesbutikk da her om dagen: grey is the new black :)
Her var det skjedd mye, så flinke dere er :)
Herlig sengetøy, vi fikk også et slikt til jul, og det er fantastisk!!
Ha en fin kveld, klem klem

Bettum Villa sa...

Åh, dette så flott ut!
klem Madelén

galekroken sa...

Så fint det ble!! Her er uglen plasset i stua da.. og ikke hos prinsessen.. Pytt! Jeg liker ugler! Og det er da aldri for seint å blogge om et fantastisk treff?? Klem klem

Liza sa...

Kjempefint rom, jeg prøver å få istand storesøsters rom her også, men det er alltid kaos, så jeg får ikke tatt bilde;) Tror hun gjør det med vilje.
Ha en god helg
Klem
Liza

Karlotte sa...

Så tøft det blir!! Kule detaljer du viser, gleder meg til å se mer:-) har savnet deg denne uka, men snart skal vi på treff sammen- det blir stas!! Her er det høy aktivitet både i huset og med jobb om dagen men ikke så mye blogging... God helg i snøværet, klem klem

Noralill sa...

Synes gårfargen såg knallfin ut eg! Men kanskje litt mykje med heile rommet i ein så mørk farge, både lurt og fint med ein fondvegg!

Einig med deg, vekene går alltfor fort! Eg rekk visst ikkje alt eg heller...

Ha ein fin sundag!

Størstepia sa...

Så kult rom storesøster har!
Jeg har også den puten med ugle, den er bare herlig:)!
Takk for koselig bloggtreff forrige helg, håper du legger ut noen bilder etterhvert!:)
Søndagsklem fra størstepia