søndag 1. januar 2012

Rydder...


Måtte bare sette meg ned igjen noen minutter.
Jeg har vel holdt på med rydding og ommøblering på storesøster sitt rom her i straks 4 timer...

Man kan jo få sjokk av mindre av å rydde rommet til 9 åringen!
Hva hun IKKE samler på??  Hun elsker klipp og lim, men er
ikke like flink til å rydde etter seg dessverre....

Hva med at hun har glemt å kaste poteter som hun har laget stempler av??
Oioioi, for et syn! Heldigvis ikke så gammelt at det luktet!!


Blir nok ikke ferdig i dag nei, men nå er det møblert helt annerldes og kan males til uka.
Gleder meg til det....Det rosa skal bort!

Ha en fortsatt fin kveld...
klem

9 kommentarer:

Ashi sa...

Jeg er faktisk ikke lei julepynten jeg heller, og jeg har rødt altså:) I min julehistorie har aldri julen vart utover i uken, men det går den denne gang. Vi har rett og slett sløvet oss igjennom dagen! Årets lateste dag er herved gjennomført;) Rydding skal jeg til med også i løpet av uka. Rommet til P orker jeg nesten ikke tenke på.... DU ER FLINK, supermammaen! Klem og GODT nytt år fineste

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Gleder meg til å se resultatet :)
Kjempe flott blogg du har og ikke minst hjem :) her likte jeg meg♥
God nytt år,gleder meg til å følge deg i 2012!
-Beate-

Har en drøm... sa...

Hehe, høres ut som hun er helt lik mi 12 åring:)
Og hun har IKKE lært av moren sin!
Jeg er et skikkelig ordensmenneske og hater småting og rot, hehe:)
Hun derimot, kler av seg der hun står og kaster ingenting i søpla når hun driver med scrapping... iiiik!!

Men blir sikkert bra nå som mor har ryddet litt da;)
Kos dere ♥

Klem Line

Fabelaktig sa...

Hei søte!
Jeg ser du skal være med på bloggtreffet som jeg arrangerer. Har dessverre ikke hatt tid til å besøke alle, men nå er jeg nå her.

Herlig blogg du har :) Vakker borddekning også!

Gleder meg masse til å hilse på deg i februar.
Godt nyttår til deg og dine!

Her er hverdagen tilbake og jeg er på plass på jobb. Syns igrunnen det ikke er så galt med hverdag.

Fineste ukesstart til deg :)

☆ SessanOchPrinsessan.Com ☆ sa...

Oh yes, dessa små är små hamstrer..... Vår juvel sparade alla märkelapper & band på julegavene :p Jag bara väntar att kunna "städa dom".....

Hoppas rummet blir bra! Bilder är ett must ;)

Kram & Gott Nytt

Vestlykkjas kosekrok sa...

er rydding her i dag også... ønsker dere et godt nytt år!! klem bente

Myke minutter sa...

Godt nytt år til deg! Kjenner meg ellers igjen i det du beskriver både her og i innlegget under :) Fortsatt fin første uke i januar! Klemmer

stallnilsen sa...

Ja, ungene kan samle på mye rart på rommene deres :)

Takk for hilsen hos mæ, ha en fin kveld, hilsen Lisbeth :)

Frøken Fryd sa...

Oj, eg kjenner til den følelsen ja... Me har ein 8 åring (9 om 15 dgr) og er det noko han IKKJE samlar på? Pinnar, småstein, skjell og alt som glimrer er noko av det i alle fall. Eg blir like sur kvar gong eg ryddar rommet hans, det er fælt og lite pedagogisk av meg, men lippa heng feil vei og eg er skikkelig hissig. Huff og huff, stort sett så må han rydda det sjølv altså - men av og til så må det tas skikkelig og då må mammo til. Egentlig best å gjera slikt når det ikkje er andre heime har eg sett ;)

Godt nyttår til deg!

Klem Eli