søndag 29. januar 2012

Reolen igjen...


Søte Laila bak bloggen Min vinterverden lurte på om jeg kunne vise frem hele
stålreolen fra clas ohlson. Ser du bort i fra nederste delen, så ble det jo
ganske så alright! Det var pga printern at jeg måtte gjøre om litt her, det var ikke plass
til den på soverommet lenger! *S*

Jeg trodde jo reolen skulle være sånn stålfarget som du ser på de øverste kassene, men der
"løy" bildene på nett litt gitt! *S* Men det glir inn her allikevel. Nå er jo ikke jeg fan
av åpne skap og hyller, for det blir litt rotete for meg. 

Her måtte klokka stilles i dag for mannen og lillebror skulle trene fotball.
Mens de trente ordnet storesøster og jeg litt kakao og brødskiver.

 Ha en flott søndag...



17 kommentarer:

Katla sa...

Liker den reolen jeg, selv om den ikke er i fargen som du trodde (Men kan tenke meg at den også er kjempe fin i den) Digger tre kassene, putene og alt det andre du har i reolen.
Ha en fin søndag videre
hilsen fra Katla

Hege Sletsjøe Morris sa...

Utrolig stilig det ble! Digger også tre kassene. Ha en fin søndag
klem Hege

Nooria sa...

Du har god smak Fru Fjeldhammer. Masse stilig innredning hos deg!

Frk Fischer sa...

Digger den jeg da..så det er sagt!!
Å de kassene øvers har jeg sååå lyst på..men alltid tomt i butikken!! Ha en fin dag!!

Dagens Interiør sa...

hva var galt med den nederste delen? syns det var kjempefint jeg! :)

irene sa...

Fiiint!
Ha en god söndag!
Klem Irene

Anja Holt sa...

Synes det ble kjempefint, jeg! Skjønner ikke hva du piper for? Hehe!

Fabelaktig sa...

Jeg syns det ble stilig jeg :) Røft!

Fin søndag!
Jeg har kommet hjem fra spinning og burde egentlig forberedt middag til gjester som skal komme senere, men akk mangler tiltakslyst. Mye lurere og logge seg inn på favorittbloggere og kose seg *blunke*
klem

Fru Andersen sa...

Kjempetøff reol!

Og lyslenken som du har, har jeg også lyst på, hadde tenkt meg på Granit etter en slik på lørdag, men fikk ikke tid:-/

God søndag videre!

galekroken sa...

Så fin den var!! Supert!! Det er en sånn ting jeg aldri hadde kjøpt før jeg hadde sett den! Tyyypisk galedama!! :-) Ha en strååålende søndagskveld!

Anines hvite verden sa...

Super fin! :) og alt i..!
SEr at jeg må få opp lyslenka mi fra Granit! Fin måte og bruke den på! :)

God kveld til deg!

Klem Anine

Lotta sa...

SUPERSTILIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lotta sa...

SUPERSTILIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Emmas hvite borg sa...

Digger trekassene! Hvor er de kjøpt?? ;) Legger meg til som følger jeg :) Klem Anette

Musefletta sa...

Lekkert og stilrent :)

Ønsker deg en fin tirsdag!

☆ SessanOchPrinsessan.Com ☆ sa...

Super duper skit snyggt som alltid hos dig!!

Älskar ljus slingan föresten.

Stora kramar till dig fruen

VillaVanilje sa...

den lyslenka var bare så utrolig kul!