torsdag 12. januar 2012

"Nytt" soverom


Nå er rommet så om så ferdig, gulvlister kommer engang! *S*
Jeg (eller vi egentlig) fikk dette kule sengetøyet fra princess til jul og det
var vel utgangstpunktet når vi startet å male.

Jeg holdt på å gå for svart vegg, men tenkte at siden vi allerede har det i stua
så var det greit med noe annet på soverommet.
Tydeligvis er jeg opphengt  i svart, hvitt og grått om dagen.
Hjelper ikke at det går mot lysere tider....


Dette er et før bilde, alt var stæsjet inn på dette rommet.
Nå er kommoden i kjellern og det har blitt mye luftigere.


Mindre rot gjør kanskje søvnene bedre? *S*
Vi fikk seng til jul og den er fra ikea.



Smykker som aldri ble brukt, ble bare rot...
De ligger i en treboks oppi skuffen, helt greit!


Håper vi klarer å holde det så "rent" som mulig.
Selvsagt hadde alt vært finere med hvite gulv, men det
er jeg ferdig med! *S* Male hvert år, nei takk!

Vi er fornøyde og straks skal jeg starte på storesøster sitt rom...
Må bare spille litt wordfeud først! *S
(En grunn til at alt går så sakte her, hekt!!)

32 kommentarer:

Precious Home sa...

Så fint det ble!

Tok en kjempeoppryddning på vårt soverom i går jeg også...i både skuffer og skap:) Deilig når man er ferdig!

Ha en fin dag!

Beate sa...

Det ble kjempelekkert :)

Pink lady sa...

WOW! Lekkert! Her hadde i alle fall jeg sovet godt.

Om du har lyst til å ta en runde med meg i Wordfeud finner du meg under navnet Rosadamen. Gjør deg gjerne til kjenne om du inviterer til spill;)

Klem

Anja Holt sa...

Det blei rett og slett griselekkert!!!

Åse-Lill sa...

Ååå, så fint det ble.. Nå ble jeg så inspirert at jeg fikk lyst til å ta fatt på vårt soverom:-)

Ha en fin kveld:-)

Pikekyss sa...

det ble jo kjempe bra! Umulig å holde det super ryddig til enhver tid men lykke til ;)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Utrolig lekkert og delikat... Elsker den nye fondveggen din...
Ha en fin kveld
klem

Har en drøm... sa...

Så flott det ble!!
Jeg og elsker og få bort alt stæsjet!
For mye slikt blir bare rot i mine øyne:)

Digger fargen på veggen og jeg er helt forelsket i sengetøyet ♥

Fru M sa...

Hei Så fint dere har fått det der. likte det sengetøyet..Følger fremdeles med ;-) Mvh Å

Anines hvite verden sa...

Rå fint ble det!! :)

Flinke dere er! Fiint sengetøy!

Øsnker deg en fii helg, og kos deg med Wordfeud ;)

Klem Anine

Frøken sa...

Det ble kjempefint! Har Matrix på en vegg både på kjøkkenet og ikjelleren, og synes den er SÅ fin! Ble skikkelig inspirert av bildene dine (det var jo skikkelig fint og ryddig!), så kanskje jeg skal svinge meg en runde...:)

Sommerlyst sa...

Så flott det ble!! Her var det RO!

Godt jobba!

Klem

Sommerlyst sa...

Så flott det ble!! Her var det RO!

Godt jobba!

Klem

Min Vinterverden - Laila i Noatunet sa...

Så stilig det ble! :-)
det sengesettet fikk vi til jul og :-) har ikke fått somla meg til å vaske det ennå, men gleder meg til å få det på :-)

Dere har vært flinke og rommet ble kjempefint :-) deilug med orden!

Hilsen Laila Johanne

Lynetmor sa...

Hei, så fint soverommet deres ble :-) Likte fargen veldig godt!

Ranveig sa...

Så fint det ble! Det sengesettet ønsket jeg meg til jul, men jeg fikk det ikke...hihi
Tror jeg må kjøpe det selv for det er jo så fint!

Lisette sa...

Såååå nydelig sEngtøy! Her hadde jeg sovet godt:)

Karlotte sa...

Frøken frøken, så lekkert det ble!! Litt av en forandring, var jo ikke til å kjenne igjen rommet! Nydelig gråfarge. Tenker det må gi ro i sjela å se på de fine, hvite vinduslistene kontra de trehvite;-) Jasså du, blitt hekta på spill - det går på bekostning av blogging - ikke akseptabelt!! Dette må vi ta opp nærmere på bloggtreffet.-)

Ønsker deg en super fin helg! Klem fra Karlotte.

Frøken Fryd sa...

Så lekkert det blei, no er eg rett og slett inspirert til å ta tak i vårt eget soverom... det var noko av det ALLER første me skulle pussa opp når me flytta inn for litt over tre år sidan... mhm... har ikkje gjort ein shait - men me har jo gjort litt andre ting da. Her sitt eg og prøvegår kjolen til årsfesten i morgon og er ekstremt letta over at den passa! Veldig fornøyd med det, det vel sånn ca. 4 året på rad eg bruker den. Kjenner det ikkje ein plass (liksom), kjolen er fin den (det er den faktisk) og no skal eg berre sprtizta den opp med litt smykker og fine sko... Men først, skjønnhetssøvn!

Klem Eli

Karipia sa...

Nydelig soverom dere fikk da, lekkert sengtøy også:))
Grått er hot ja.

Home By Virginia sa...

Så fint sengetøy ;) Har akkurat samme selv... hihi :)

Grattis med "nytt" soverom... Deilig med et soverom uten rot... Det står høyt på ønskelisten her hos meg ihvertfall... :p

*God helg*

Klemmer ❤

Lotta sa...

Diggbart!!! GRISELEKKERT!!!

Klemmer

☆ SessanOchPrinsessan.Com ☆ sa...

Helt otroligt snyggt!!!! Jag dör av vill ha trång.

Den grå farven minner massa om den vi hade på köket & i två sovrum i gamla huset. Den hette Wet Sand från Flüger. Älskade den färgen.

Du är flink alltså snuppa.

Klemmer

Mona Christin sa...

Wow, stilig. Elsker det sengetøyet.

OG veldig hyggelig å endelig treffe deg. Synd vi ikke fikk pratet mer sammen, men håper ikke dette var siste gang. Du virket som en sprudlende person som jeg har mye usnakket med ☺

Vi blogges.

Smil, MC

galekroken sa...

Tusen takk for en veldig hyggelig kveld i går! Håper ikke strandpromenaden var for skummel på vei hjem!! :-) Har ledd på meg et år ekstra i levetid!! Tusen takk!

Lene sa...

Så fint det ble. Skikkelig makeover :) Sengetrekket er så fiiint. Lyst på jeg og. Hehe.

Ha en fin søndag!
Klem Lene

Liza sa...

Hei og takk for i går, det var hyggelig å møte deg:)
Herlig farge du har på soverommet.
Hvis du skal på samme treff som din venninne, så ses vi kanskje igjen snart:)
Ha en fortsatt god søndag
Klem
Liza

LA BELLA VITA sa...

WOW! Så lekkert det ble!!! :-D Der hadde jeg sovet godt!
Takk for en hyggelig kveld på lørdag. Innmari kost å hilse på deg :-)

Klem Ellen

Sweet Chili . sa...

Wow, så utrolig fint det ble:) Flike du! Har dilla på grått om dagen jeg også og nå kjenner jeg det klør i fingrene etter å sette igang med malekosten:) Takk for inspirasjon! Ha en fin kveld.

Klem fra Pernille

Lykkefryd sa...

Lekkert, lekkert!!
Og så fint sengetøy... Marius-mønster er kult :-)

Ha en super dag!

KRISTIN - Vingesus og Julebrus sa...

Oj!!! Knallflott!! Så fin gråfarge på treveggen. Lekkert alt sammen: )
Takk for stemme: )

KLEM!

Elvehiet sa...

Så fint det ble! Veldig fin farge på veggen. :-)