mandag 5. desember 2011

Stjerne..


 
Så da har jeg laget meg den berømte bloggestjerna jeg også! *S*

Tusen takk for all herlig inspirasjon akkurat DU gir meg...


Zebrabilde har fått vike for stjernen nå i jula,
så får vi se om han får lov å komme frem igjen...(tjihiii)




Tok med meg en busk/kvist in også, lurer på om jeg skal spraye den hvit?
Den er ikke ferdig pyntet enda, tror kanskje den skal få seg en lysslynge.
Har jaggu strikket litt også, måtte kamuflere glassvasen..*S*

Ha en fin kveld..
klem

8 kommentarer:

No.15 sa...

Pent! Blir sikkert kjempefint hvis du sprayer grena hvit :)

Karlotte sa...

Lekker stjerne frøken! Hjemmelaga et best, sånn er det med alt (sitat fra barnas favorittlydbok-og mora er enig!) tror også greinen kan bli kul i hvit, men også beholdt slik den er med f.eks den berømte hobbyleirepynten litt lengre unna kviststjernen! Fin kveld- jeg kjeder meg! Lokfører'n jobber overtid, jeg burde ha jobbet men har mistet arbeidslysten et eller annet sted...! Klem

Sannes verden sa...

Fin, digger stjerner! Tror også det blir fint om du sprayer den hvit, veldig fint!
Susanne.

Ella sa...

Kjempfin stjerne.
Tror jeg må kaste meg på bølgen jeg og :)
Ha en fin kveld, klem fra Ella

Rebekka sa...

Guri malla så fin den stjernen var da. Kjepesmart å lage sin egen. Tror jammen jeg må ha meg en slik jeg også :o)))
Ha en fin kveld
Klem :o)

Mona Christin sa...

Må nesten få meg en bloggestjerne jeg og, men da må jeg i skogen først. Kjempefine og dekorative.

Julens it...

Klem Mona C

FruFly★Heidi sa...

Fiiin stjerne!:) Nå begynner julestemningen å sige på her også, snø i massevis som laver ned utenfor!:) Ha en fin dag! Klem Heidi

Lena sa...

Jeg er så glad for at jeg har deg! Du tylle frem de fineste ting - og gjør det veldig enkelt for meg å "kopiere" idéer! Selvklart er du en ener foran meg i dette - men TAKK for alle dine gode og kreative "greier"!

Stjernen var fiiin!
Klem