torsdag 15. desember 2011

Slapp dag..


I dag har vært en virkelig slapp dag...
Godt den enda ikke er over så jeg kanskje får gjort noe!

Hvordan står det til hos deg, er alt på stell nå før jul?

Jeg føler meg ferdig med julepakker bare noen småting igjen..
Men Herr Fjeldhammer har jo bursdag neste uke og den har jeg ikke begynt
å tenke på enda. Kanskje det blir en kake på kollegaene? *S*

Juleantrekket tror jeg henger i skapet, vi får se...

Jeg får vel begynne på middagene, storesøster skal på trening 16.30.
I dag står det laks og eggerøre på menyen...

Vi blogges...

4 kommentarer:

Fjordheim sa...

Tja, tror jeg er slik noen lunde i rute tul jul. Trenger å kjøpe noen gaver, men vet hva jeg skal kjøpe.
Så gjenstår det litt rydding og vasking. Men det må en jo gjøre hele tiden. Ellers kan en skikkert bake litt mer og lage noen godt. MEn bare visst jeg orker.
Her er det også alks til middag i dag. Laks m wookgrønnsaker og ris.
Ha en god ettermiddag

Frk Fischer sa...

Er ferdig...eller er jeg det?? blir vel mulig shoppe assistent til uka..Å noe er det alltid!! Vi er i rute litt da!!

Anines hvite verden sa...

Her er vi endelige oppe å går etter forkjølsen, så i helgen blir det litt baking av enkel sort ;) og jultrejakt på søndag!

Ha en fin fin kveld!

Klem Anine :)

☆ SessanOchPrinsessan.Com ☆ sa...

Haha allt på stell.... -Nope!!
Har massa kvar jag :p

Så fina dina tavlor var till lampen, likte det väldigt gott :D

Kramar i massvis