onsdag 14. desember 2011

Slagbenk


Jeg har lett lenge etter en slagbenk til spisestuen,
jeg har funnet mange fine på finn men har syntes at de har vært litt stive i pris!

I forrige uke fant jeg en som kom i hus i går...
Nå må jeg bare brette opp armene og begynne å pusse den opp!
Vente til etter jul, kanskje? *S*


Hva synes dere?

Hvilken farge bør den ha?
Ikke svart, det er jo hele veggen i spisestua.

Ferske ustylede bilder altså, har ikke fått oppi saueskinna engang,
for ja det er et must altså...

Den står ikke der den skal, mannen rister på hode,
 har vi plass til denne lissom!

Tror jaggu jeg må ønske meg noen flere puter også! *S*

Juleklem herfra..

11 kommentarer:

Nooria sa...

Kjempefin! Jeg var så lykkelig i sommer da jeg endelig fikk meg en slagbenk ved spisebordet. Jeg var så heldig å få en veldig gammel en som har stått på en gammel husmannsplass fra mannens slekt. Det er så stas! :-)

Gleder meg til å se fargevalget ditt. Jeg synes ikke jeg kunne male det gamle klenodiet jeg fikk, men jeg skulle nok valgt noe blågrønt om jeg kunne.

Fru.Underberget sa...

Nyyyydelig slagbenk! Jeg ville gått for høy glansgrad, gjerne hvit. Lykke til med fargevalget. Blir sikkert stilig i en utradisjonell farge også:-)

Anja Holt sa...

Den var kjempefin, fruen!!! Jeg har en følelse av at denne her blir hvit, jeg? Men en ting jeg er sikker på, er at den blir veldig, veldig fin!

Randi sa...

Kjempe flott benk!
Synst du skal gå for ein gråfarge eg,tru det hadde blitt fint!:)
Eg og hadde ventet til etter jul med eit sånnt prosjekt ja;)
Det er no berre 2,5 veke igjen av dette året.....går alt for fort!:)
Lykke til!

Ha ein fin førjulsdag!
Klem,
Randi

Fjordheim sa...

Det var en flott benk. Ville nok ha slengt noen pledd oppi nå før jul og latt den være slik så lenge.
Ha en herlig dag :)

pippilotta sa...

Kjempe kuuul!!! Jeg har nettopp malt slagbenken min i Lady 10 eggehvit helt matt, og pusset den litt slitt, meget fornøyd hvertfall ;) Hadde sikkert og vert kult å pusset den ned og malt den i drivved beis??? Lykke til uansett, blir nok fint i dine hender samme hva ;)

Hjertebank sa...

Så flott benk du har fått deg! Blir spennede å se hvordan det blir når den er ferdig pusset opp :)

Har en drøm... sa...

Neonrosa!!
DET hadde vært KULT altså;)
Men jeg ser at det kanskje kan bli litt vel dristig, hihi;)

Fin var den i allefall, blir spennende og se hvordan den ender opp;)

Ha en fin dag!

Klem Line

Karlotte sa...

Dette blir et spennende prosjekt! Synes det er en kul fasong på ryggen og tror også det hadde gjort den utrolig kul og litt utradisjonell i en helt knæsj farge. Du har det jo så tøft ellers så jeg ville styrt unna hvit. Grå er alltid fint og lekkert med skinn men ikke innovativt og litt vågalt da;-) nei, spørs om jeg må komme på befaring!! Og, du fikser jo dette før jul- et hav av tid igjen! (eller nok til at vi får rennovert et bad!) 2 kvelder så er mye gjort! Klem

stallnilsen sa...

Så flott slagbenk, gleder mæ til og se bilder når du har malt den i den fargen du liker, og med putene oppi :)
Ha en fin onsdag, hilsen Lisbeth ;D

S & E sa...

Kjempefin! Jeg leter også etter en slik.... Mørk eller lysgrå - gjerne blank maling - lett å tørke av. Lykke til med prosjektet!