lørdag 31. desember 2011

Siste dagen i året!


Så er vi her da, årets siste dag. Blir like rart å si 2012 som det var å si 2011!

I år er det første året på lenge hvor jeg ikke har vært lei julepynten.
Ikke noe rødt i år, bare naturlig pynt..hurra, me like!



Her har vi to spente barn på julaften , som fikk alt de ønsket seg og litt til.
Men å bli tatt bilde av, det liker vi ikke!!


Vi feiret jo pappan her i huset før julaften også,
 og da ble det pyntet med de lekre servietten fra kremmerhuset i år også.
Da jeg fant de i år grabba jeg til meg likeså 6 pakker!
Blir jo ikke lei....

Herr Fjeldhammer fikk alt han ønsket seg til bursdagen sin så han prøvde å si til
barna sine at vi kunne  bare avlyse jula... *S* Ble noen rare miner der ja!


I dag skal vi hjem til bestisene våres og feire nytt år og det gleder vi oss masse til.
Så nå skal jeg steke pannekaker og lage brownies til dessert.
Verten og vertinnen står for hovedretten som er and, tror jeg! nam...

Ønsker dere alle ett riktig godt nytt år...
Takk for det gamle og håper vi"sees" igjen i 2012!

5 kommentarer:

stallnilsen sa...

Koselige bilder, ønsker dæ og dine et riktig godt nyttår.

Hilsen Lisbeth :)

Ymmeli sa...

Et riktig godt nytt bloggeår ønskes deg!

Rebekka sa...

Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år :o)
Klem

Engelsrud sa...

Hei
Hvilken farge fra Pure & Original malte du skapet ditt med? De på Zanz var nemlig ikke helt sikker på hvilken farge det var heller. Det ble nemlig veldig fint! :)

Anines hvite verden sa...

GODT nytt år til deg og dine!! :)

Gleder meg til å følge deg videre i 2012!

Goklem Anine