fredag 16. desember 2011

Rett og slett virkligheten...



Sånn er virkligheten, benken står midt på gulvet enda...
Ikke malt og ikke flyttet på!

Hybelkaninene løper rundt bena våres,
ihvertfall under det blå skapet..*S*

For jeg gjorde ingenting i går!!
La humla suse, tenkte jeg...

Jeg har gråe HOME bokstaver selv om kathrine Sørland mente at det var så shabby og ut!!
Eller var hun rett og slett  bare dritt lei...*S*

Nei gosh, hvor skal juletreet stå i år da..?

Ha en fantastisk flott fredag, nyt helgen og for all del ikke stress!
For uansett, det blir jul i år også!!

16 kommentarer:

Frk Fischer sa...

Den fine virkligheten...ikke så ille det da, og digger benken din, ser for meg den i samme farge som det grå skapet!! La humla suse du og det blir jul åkke som..

Anja Holt sa...

Hvem bryr seg vel om hva andre mener? La humla suse!

Hagen i Grubba sa...

Helt perfekt spør du meg! Jul blir det læll, som du selv sier!

hjertero.com sa...

Godt å se at det ikke bare er meg... ;) Slagbenken kommer sikkert til å bli fin, en vakker dag... :) Fine detaljer!

Gooood førjulstid!

klem fra Silje

Pink lady sa...

Ho ho, det blir nok jul selv med hybelkaniner og slagbenk i furu. Her har vi et helt rom bomba med klesvask til tørk og hauger med julegaver i poser langs veggene.. Heldigvis er de innpakket!! ;)

God helg!

Littshabby littslitt og baremitt. blogspot.com/ sa...

Befriende herlig! Har plenty av sånne dager jeg også. Lytt til kroppen - orker man ikke, så orker man ikke.. Ha en fin helg - benken var forresten veldig fin! Klem Cecilie

Anines hvite verden sa...

Ja selv med hybelkaniner blir det en feiende flott jul! :)
Ha en fin fin førjulshelg!

Klem!

Forresten, "stubbene" i hylla er kubbelys fra Åhlens. :)

Stine sa...

Hva ned en knall gul slagbenk da?!! Det hadde gjort enhver sprudlende glad! Hihi, tror jeg hadde slitt med å få med min gubbe på det, men hadde vært knallgøy!! Hører forresten at vi visst ses i januar! Det blir koselig!! God jul!

Ashi sa...

Jeg ble så glad av å se at selv du har litt "uorden" :)) Nyt helg nå og ikke stress. Klem

Pikekyss sa...

men hvorfor skal hun uttale seg om det? Syntes man skal pynte med det man selv syntes er fint, det er da det blir personlig. Om alle skulle ha som mål at hjemme så ut som en side i H&C katalogen hadde det være kjedelig å lese blogger iallefall :)

Karlotte sa...

Jul blir det uansett var min konklusjon i dag også;-) God helg til deg, fine benken og resten av familien! Klem

Lene sa...

Stress? Hva er det? Hehe. Er noen hybelkaniner under noen skap her og ser jeg. *usj* Får vaske litt. Over helga. Som du sier - Ikke noe stress. :) Det blir jul uansett!

- Nei, blir ikke noooooooe påvirket jeg vel... *ler*

Ha en super helg!
Klem Lene

Karine sa...

Amen! :)

MamiK sa...

Hei! Hvordan har du gjort det med det grå skapet?

LindyPindy sa...

Hei Fru Fjeldhammer..

Kanonfine blogg du har, akkurat min stil :) Har nett mala eit gammalt lintøyskap i kvitt, men syns ditt va mykje tøffare.. Så kanskje da må bli grått?! haha... Kan du huska kor du ha kjøpt lyskransen i vinduet ditt?

Ha ei topp helg...:)

Fru Fjeldhammer sa...

Tusen takk for en slik flott kommentar Lindypindy.

Kransen er fra ikea, mange år gammel. men Living hadde en som lignet nå i 2011...

klem