søndag 4. desember 2011

Nytt soffabord..


På torsdag hadde jeg en liten roadtrip med bestisen min,
det er like morro hver gang.. finner vi frem, hvor mye feilkjøring??

Motto vårt er jo at vi alltid finner veien hjem, uansett!

Vi skulle til Bolina for å hente et bord jeg hadde kjøpt på nett.
Vi hadde lættis hele veien hjem, for bordet jeg hadde kjøpt føltes vel heller som en skammel!!

Kanskje jeg burde lese målene, istedefor hva det stod;

"GAMMEL FRA KINA 80-100 år gammel.
har blitt brukt som senger til barna om natten og spisebord om dagen
Veldig kraftig og robust perfekt som sofabord"

Det skulle bli luftigere her inne i lillestua,
som sagt så gjort! *S*

Mens mann og unger er på fotballtrening så får vel jeg starte med vaskingen og ryddingen!
God søndag alle sammen....

18 kommentarer:

Fru M sa...

Artig. Det var lite ja men veldig fint!! Klem Å

Fjordheim sa...

Ikke plass til mange kaker og kaffekopper på det nei. Men det er jo et kjempestilig bord :)

Pink lady sa...

Det var lite, men tøft! ;)

Anja Holt sa...

Det var et søtt bord, og jeg antar at det ikke var så store barn eller mye arbeid som ble utført her før? Hehe, go søndag!

Anines hvite verden sa...

Herlig bord da! :) Ser for meg hjemturen der ja! hehe.. KOS deg idag!

Klem Anine

Nooria sa...

Det var ikke så stort nei ;-). Men veldig fint slitt!

stallnilsen sa...

Koselig lite bord, , ha en fin søndag i advent, hilsen Lisbeth ;D

Har en drøm... sa...

Hahaha, det var ikke så stort nei;)
Men det var jo veldig koselig da, lite og tøft!!

Så fin plass lille voffsen har funnet seg, hihi ♥

Ha en fin dag!

Klem Line

Har en drøm... sa...

Sleng deg på Hviit sin ønskeliste du og... jeg har ikke laget collage, har kun limt inn bildene jeg ønsker meg;)

Klem Line

Fjasevas Huset sa...

Super søtt!! Litt misvisende beskrivelse kanskje:-)

God søndag til deg frue:-)

Klem

Mona Christin sa...

Hihi. Nå måtte jeg le. Dette var ikke rare sofabordet. Hva med å bruke det som et sidebord? Jeg likte så godt det bordet du hadde... Men en god latter forlenger livet.

Klem Mona C

Lena sa...

Du verden, der fikk du jammen dekket til hele jentelaget... *ler*
:o)

Lene sa...

Syns bordet var fint jeg. :) Gammelt. ♥

Ha en fin 2.advent!

Klem Lene

Frk Fischer sa...

Liker vår utflukter jeg..Vi ler og har det så artig..Så den road tripen vår i europa når vi er på våre beste år.. er et faktum!!

Å ja bordet ja..små mennesker i kina...???

Silje sa...

Hihi, morsomt:)
Men det var jo så fint da!!
Koselige stuen din.
Ha en fin kveld!
Klemmer

Ranveig sa...

Hihi...lite men fint!

☆ SessanOchPrinsessan.Com ☆ sa...

Haha, nu fick jag helt latter krampe!!

Det var som när jag köpte en Rice kista tilljuvelen & tyckte jag gjort världens kupp. Trodde det var den stora varianten, men i verkligheten var den som en liten barnveske *lol*

Men bordet var ju döds snyggt da!!

Kram

Frøken Fryd sa...

Det var jo lite og nett ja - men veldig veldig tøft! Spurte du om dei kjørte to-for-ein tilbud på Bolina?

Klemmings!