mandag 5. desember 2011

Nibs jule utfordring..


Her er mitt bidrag til nibs jul i mitt hus utfordring.
Det blir pyntet litt hver dag her i huset,  tre stjerner, granbar og kongler...


Et trefat fra Kid fant jeg sånn plutselig... dette ble veldig jul synes jeg!

Fatet her er slik høst, vinter jul... *S*


Nå i disse bake, lage julepynt med barnatider fint med en liten duk på bordet.
Denne er også i voks...

I går hang jeg meg med på trenden og laget en stor stjerne, hentet et kvistet tre..
Det ble kjempedekorerende, får vise senere!

Nå er det straks jobb..
klem

10 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

KJEMPE-koselig!!

Ha en fortsatt deilig førjulstid!!

KLEM KLEM
ANETTE:)

cathrine sa...

Hei!
Takk for koselig kommentar hos meg. Gråfargen på veggen er malt med Pure & original - farge River silt. Har brukt samme maling som på bilde av arbeidsrommet. Resultatet av malingen blir meget bra selv om det er litt stress å påføre malingen.. Så flotte julebilder! Likte godt adventsstaken i betong! Ha en fin dag! :)

Har en drøm... sa...

Nydelig bidrag ♥
Jeg elsker stilen din, og du er veldig flinkis;)

Ha en fin dag!

Klem Line

Sukkertøy for øyet sa...

...koselig bidrag vennen!
En finfin adventstid til deg!

Klem Ida Susanne

Hagen i Grubba sa...

Så fint!

Precious Home sa...

Veldig koselig!
Lykke til i utfordringen!

ha en fin dag!

Anette Willemine sa...

Så vakkert du har pyntet! :)

Håper du koser deg i denne adventsuken!


AW

Sannes verden sa...

Fine bilder av fine ting!
Ha en finfin kveld.
Susanne.

Fru M sa...

Hei
Veldig koselig. Lykke til i utfordringen. Får se om jeg rekker å sende inn bidrag...Klem Å

Bekka sa...

Hei :)
Titter innom bidragene til NIBs juleutfordring og sanker inspirasjon og juleglede!
Kjempefint bidrag og vakre bilder!
God helg :) Klem