lørdag 10. desember 2011

Juleshopping.


Vi har vært tidlig oppe i dag, rart det med unger.
Man må vekke de i ukedagene mens i helgen våkner de før fuglene....




Mens ungen var hos bestefar og hadde film morgen så dro mannen og jeg på shopping.
Jeg fikk handlet noen julegaver og litt til huset.

Vi var innom Zanz og jeg fikk handlet  meg to julekuler fra Day.
Måtte jo begrense meg litt, hadde jo tross alt med meg mannen! *S*


Litt senere skal jeg på jentelag, vi skal lage julekonfekt og spise god mat!
Gleder meg...

Kjøpte meg noen trekniver/gafler på zanz også, men de er kun til pynt.

Ha en flott lørdag...
klem

9 kommentarer:

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

HEi vennen! Ja, er det ikke typisk at de våkner så tidlig i helgene?! Hehe, kjenner igjen den.

Så fine kuler, åh, jeg skulle ønske vi hadde en slik butikk i nærheten her!!

Ønsker deg en fin dag, godklem

Karlotte sa...

Hei frøken! Så fint du fikk tak i kulene:-) trebestikket er kult!! God helg, klem Karlotte

Lidyll sa...

Wow!
...jeg liker! Kjempe fine både kulene og krukkene..og bildene*smile*

Ønker deg en flotters adventshelg!
Klem klem

Sukkertøy for øyet sa...

....fine fine treet!!
Flott satt sammen :)

KLEM Ida Susanne

Har en drøm... sa...

Jeg digger de julekulene!!
Tror jeg MÅ ha;)
Jeg bor 15 min unna Lillestrm og har enda ikke vært på Zans, er det mulig... i morgen er det søndagsåpent, kanskje jeg skal ta en tur ♥

Ha en knallfin kveld;)
Kos deg!!

Klem Line

susan`s side sa...

Kjenner meg godt igjen. Kjempefine julekuler

Ruter & Hjerter sa...

Så mye fint da gitt:))
God kveld:))

Agnes, Livet i det Blå huset sa...

Elsker julekulene dine, har planer om å få kjøpt meg noen jeg også. Tenkte å bruke de på julebordet:-)
Ha en fortsatt god helg

Klem

Line Elisabeth sa...

Ååå her var det mye sprekt! Så fiine julekuler!
Tror nok jeg skal prøve å komme meg til Zanz før jul ja:)

Ha en fin adventshelg!
Klem Line E.