mandag 19. desember 2011

Juleavslutning.


Juletreet trenger litt mer pynt før vi kan si oss ferdig!
Men det må kjøpes inn...

Eller nei, det budsjette var jo sprekt... *S*




Tror jeg skal ønske meg noen day home kuler til jul jeg,
de finnes også i hvitt med skrift på gjør de ikke?!

Vi har ikke det største treet, men nå lukter det jul!
Og ja Line A.....;

Vi pyntet det i går og har det mistet alle barnåler før julaften så får det bare være,
vi hadde et tre ihvertfall!! *Blunker*

Nå er vi straks på vei på juleavslutningen til storesøster..
Ha en fin kveld!

14 kommentarer:

elisabeth sa...

Day-kulene er så fine! Har de stripete jeg og : )
Enkelt og vakkert pyntet!
..trenger ikke mye åynt på ett vakkert tre : )

Klem Elisabeth

Sukkertøy for øyet sa...

...Fintfint tre frøken!!
Og lik kurv som mitt juletre bor i jo!
Virkelig fint altså :)
Kurv er jo genialt!!

Budsjettet sa du?*ler*
Hmmm... det sprakk i november.. *ler*

Klem Ida Susanne

Bird sa...

Så flott blogg du har!!:)

Anines hvite verden sa...

Så fint tre! Ikke mye pynt på vårt heller gitt, men liker det litt sånn også ;)
Lukta av jul er så godt! :)

KOS deg på juleavslutning!

Klem Anine

Kristine Ekeberg Josefsen sa...

Morsom vri du har på juletretradisjonen. Fint! :)

Har en drøm... sa...

Så fint tre;)
Herlig pynt!
Og jepps, DAY-kulene finnes med skrift, de er såååå fine...:)
Ønsker meg de jeg og;)

Ha en fin fin kveld!

Klem Line

Frøken Fryd sa...

Hei på deg, frue :) Så fint det blei da! Og dei fimo figurane dine var jo berre kjempe tøffe. Har sett Day kuler med bokstavar, trur dei har i L O V E om eg ikkje tar feil :)

Liker virkelighets blogginga di under her, og ikkje minst kjenner eg meg GODT att i oppsetting av juletreet, hehe, det kan ta knekken på det beste ekteskap ;) Me har ikkje fått i hus treet enno, men håper håper og hååper at det kjem på plass i morgon.

Plakaten som vart til tre bilder - suverent! Du har eit godt auga du, Fru Fjellhammer!

Juleklem Eli

PS! Den julekonfekten din... oh my gådd...

Chilli Charm sa...

Takket være deg så ble det sort vegg på kjøkkenet! Du har jo verdens kuleste vegg fra før :) Og ble enda mer inspirert av å se det lekre juletreet ....med selvfølgelig DAY! Love it!!
Har forresten lagt deg inn i diggerblogg lista mi...gudene vet hvorfor jeg ikke har gjort det tidligere?!! Bedre sen enn aldri?
Her trokker vi også i barnåler, så juleidyllen har kommet som juekvelden på kjærringa i år også.

Tuddelu

Ella sa...

Kjempefint tre, Day kulene er kjempe fine :)
Så utrolig godt ut det du hadde laget under her. Må nok prøves her hjemme, bare uten nøtter :)
Kanskje jeg kan ha i cornflakes istedenfor?!
Ha en fin fin kveld, klem fra Ella

Line Elisabeth sa...

Du vet jeg elsker julen!!! Og det er et flott tre dere har fått i stuen... Nå gleder jeg meg til onsdag og juleavslutning med snuppemora di!
GOD JUL TIL DERE ALLE!!!!!

Karine sa...

Fint!! Liker konseptet juletre i kurv.

Perlemor sa...

Enkelt og stilig!
Velkommen i "sprukket-budsjett-klubben" he he :)

Jeg pyntet også treet i går kveld, mmmm så godt det luktet i huset!

Tirsdagklem fra Perlemor ;)

Karlotte sa...

Det var et fint pyntet tre det!! Liker det også sånn, uten alt for overlesset med pynt. Hmmm, har ikke fått tatt med meg slike lekre Day kuler hjem, litt amatørmessig merker jeg;-) her er fortsatt fult fokus på 2 etg. I dag ble badet ferdi malt så det er håp i hengende snøre!! Juletre skal hentes på torsdag, i morgen er den store vaskedagen- blæ, men det trengs for å si det sånn! Fin siste førjulstid til deg og dine frøken kreativ, klem klem

Sweet Chili . sa...

Så fint juletreet er:) Liker også godt den fine kurven det står i:) Noen av Day kulene har jeg også, men de pynter opp et annet setd enn på juletreet:)


Ha en fin kveld. Klem, Pernille