onsdag 21. desember 2011

Hipp hurra...



(Så denne flotte stubben hos Silje, jeg har fått kapret meg en på living takk til stine...)


 
I dag er det ikke hvilkens som helst dag,
 i dag er det Herr Fjeldhammers sin fødselsdag!!

Hipp hurra for deg....
Vi gleder oss til å feire deg!!


Vi skal feire med brask og bram, med brownies resept hentet fra:


225 g smør

300 g sjokolade
frø fra 1 vaniljestang
200 g brunt sukker
225 g sukker
1 ts salt
4 store egg
150 g hvetemel
200 g valnøtter

Forvarm stekeovnen til 180 ˚C.
Ha smør og sjokolade i en bolle. Smelt det i mikron i ca. 1 minutt.




Topping:
  • 50 g valnøtter •
  • 50 g sjokoladeknapper
  • 100–150 g marshmallows
Inn i ovnene igjen i 8 minutter, så ta den ut og la den hvile i 5 minutter.
Helle så litt sjokoladesaus over... og nyt!!

6 kommentarer:

Anja Holt sa...

Gratulerer med dagen til herr fjeldhammer, den stumme mannen man aldri ser, som så mange andre menn til interiørbloggerskene, som sikkert må gjøre mye rart for fruene sine (som fruene selvsagt fortjener). Jeg ønsker herren en fantastisk kveld!

Har en drøm... sa...

Gratulerer så masse med mannen i huset:) Tipper han blir satt stas på;)

Den stubben er bare kjempefin, heldige du ♥

Ha en fin kveld!

Klem Line

Frk Fischer sa...

Å jeg fyller år på nyåret...
Grattis til husbanden..Å ser jeg stubben..ja daer vel lykken komplett!!

Frøken Fryd sa...

Gratulerer så mykje med dagen til Herr Fjellhammer! Stein tøff den stubben :)

I dag har eg laga Rocky Road også, etter di oppskrift. Eg trur at eg muligens no er Stavangers mest populære mamma då eg serverte ei skål med konfekt til gutta boys i kjellerstova.

No er treet komt i hus, så får me sjå korleis det går når me skal få det i foten da ;)

Klem Eli

Anines hvite verden sa...

Gratulerer til mannen ;)

Den herligheten der så god ut! Må prøves!

Ha en god kveld!! :)

Klem

Beate sa...

Gratulerer med mannen