søndag 18. desember 2011

Fimo


Jeg har kastet meg på leire julepynten jeg og.
Kjøpte meg fire pakker fimo leiere forrige helg. Fikk 16 figurer ut av de.
De var utsolgt for helt hvit leire, så denne er det glitter i!
Det ble litt kult det altså..



Prøvde meg på svart silkebånd på de hvite, men det ble litt for hardt så jeg har bare brukt naturtråd.
Blir  svart/hvitt tema på treet i år og jeg tenkte jeg skulle få kjøpt meg noen julekuler i klart glass.


Hadde sikkert vært litt kult å hatt noen av figurene på noen julepakker, men da knuser de vel lett!?

Dagen består av grøtfest og juletrepynting!

Ha en fin dag..
klem

9 kommentarer:

MadeByKine sa...

Såååå fine!!!! Fimo leire står på programmet mitt og, må bare bli ferdig meg jobbehelg først:)

Kos dere med grøt&juletrepynting:)

Kine:)

Lene sa...

Kult! :) Fimo er "in" om dagen har jeg skjønt. Hehe. Har herdet de i stekeovn da eller?

Ha en fin 4.advent!
Klem Lene

stallnilsen sa...

Oii..så flink du har vært, det blei jo noen flotte julepynt.

Ha en fortsatt fin førjuls tid, hilsen Lisbeth ;)

Mona Christin sa...

Kjempefine.

Min benk er nok ikke så lang som din, så du bør ikke føle deg lurt. Tenker min er 1,60. Synes ikke din så så stor ut på bildet, men den er nok det. Men håper likevel at den ikke var overpriset.

Ha en fin søndag.

Klem MC

Har en drøm... sa...

De ble jo kjempekule!!
Passer perfekt til kulene i sort og hvite striper som heldige du har;)

Kos dere med grøt og juletrepynting, høres KOS ut ♥

Klem line

Frk Fischer sa...

Wow frk...liker!! spes sommerfuglen!!! Kan jo lage masse rart av dette da!!! Der ga du meg ennå en ide..makan.

Mona Christin sa...

Ikke så ille å betale det da. Den er jo i heltre og stor. Lykke til med malejobben hvis du bestemmer deg for å male den.

MC

Anines hvite verden sa...

Så fine de var!! :)

Kos deg med juletrepynting!
Ble pyntet her idag også.. ;)

Klem Anine

☆ SessanOchPrinsessan.Com ☆ sa...

Så morro, vi lagde slike i fjor & jag hang dom faktiskt opp i år og, da må jag ju blitt nöjd :D

Snygga som tusan var dina og!!

Klemmer