onsdag 14. desember 2011

Diy...


Det begynte med et bilde fra bolina, som jeg la min elsk på..
Prisen deretter på 5999,- var ikke noe for meg nei.






Så var det slik at jeg hadde en plakat fra House Doctor som jeg helt ikke
visste hvor jeg skulla ha, det var da ideen kom....

Tre ribba rammer fra ikea og en plakat senere...


Ble til tre stykk bilder på veggen  og jeg må bare si at jeg synes det ble skikkelig kult!!
Det gjorde seg med eikerammer mot den svarte veggen...


Så har det seg slik da at hvis vi skal ha plass til slagbenken så må nok
denne hvite skjenken bort, vi får se da vettu!

Hva synes dere...?


15 kommentarer:

Har en drøm... sa...

Det ble KULT!!
Du er RÅÅ kreativ!!

Har en drøm... sa...

By the way...
Hvor er plakaten kjøpt...?
Lenge siden?

Har en drøm... sa...

Da skal jeg sjekke H&C, og kanskje det blir en "hermings" etterhvert... men med meg tar ting tid;) Da er vel du lei av ditt alt, hehe;)

Klem igjen;)

Beate sa...

Kjempekult!

Grattis med slagbenk forresten!

Klem beate

Fru M sa...

Hei
Det var kjempe kult.. Elsker der plaktaene der. Klem Å

Lene sa...

Herlig. Rått. Kult! :) Ja, passet kjempebra mot svart vegg. HELT enig *nikker*

Klem Lene

Karlotte sa...

Du er bare så kreativ altså!! Går det bra med deg etter dagens "Bambi på isen erfaring" foresten?

Jeg stemmer for at sjenken må gå. Neonrosa slagbenk er kanskje å trekke`n litt langt- men på den andre siden, man kan alltids male om igjen:-)

Uansett, den kommer til å bli skittøff under de tøffe, tøffe bildene dine!!

PS: du burde ta patent på den idèen. Selger du slike bilder eller frøken? Jeg tar to, nei- 3 takk!

Fin kveld ønskes- bruk brodder!!

NIB sa...

VELDIG kult!!!

Heier på slagbenken:)

Klem, AH

Guttemamma sa...

Jeg synes YES så stilig det ble!!
Klem♥

Frk Fischer sa...

Å det gjorde seg veldig på den veggen altså!!!

Rebekka sa...

Så tøfft det ble. Kjempesmart og fint å lage bilder av den plakaten, og superfint med de rammene :o)
Ikke godt å si hva du skal ha under bildene. Synes både shenken og slagbenken var like fine.
Ha en fin dag

Susan sa...

åååå så super tøft! :-) lurt!

S & E sa...

Veldig bra!!! Helt utrolig hvordan stua di har skiftet stil fra første gang jeg var innom deg. Alltid moor å stikke innom her!

☆ SessanOchPrinsessan.Com ☆ sa...

SÅÅÅÅÅÅÅ SNYGGT!!!! Nu ville jag gjort en copy cat :D

Du är så flink atte ;)

Klemmer

elisabeth sa...

Ååå, så kult det ble!
..har også sett på det bildet på Bolina,
men det er alt for dyrt for meg.
Utrolig kreativ du er : )

Klem fra Elisabeth