søndag 11. desember 2011

Day home


Hei hvor det går...
Desember måneden bare flyr avsted!

Jeg synes da jeg var litt gjerrig på julekulene i går, kom hjem med to stykker.
I dag måtte jeg tilbake og ha 4 til, så nå må resten av julepynten til juletreet lages for budsjette
sprakk på day home kulene... *S* (Selvsagt har vi jo pynt fra forestående år også)

I dag har storesøster spilt kamp, de vant..
Mannen og jeg har kjøpt juletre, det skal pyntes neste helg!
Lillebror har vært på zoologiskmuseum og sett på dinosaurusskjelett..
(veldig opptatt av dinosauruser om dagen)

Nå er det straks filmkveld her, barna har dusjet/badet og sitter i soffan med pysjen på.
Her skal yndlingsfilmen til mamman vises " The Goonies"

Juleklemmer fra Lin

7 kommentarer:

Elin / Draumesidene sa...

DEI kulene var fine! Eg har jo blitt litt røffare i kantane interiørmessig, og tenkte å kjøpe nokre kuler i kvitt eller svart. Men kanskje kvite og svarte er finast? ;) Budsjettet? Det bør eg ikkje tenkje på ein gong no før jul ;)

Takk for fine ord hos meg!

Ha ein flott adventskveld!

Klem E :)

Chilli Charm sa...

hehe, julegodisen er til for å spises eller hva? ;-)

De kulene er jo såå kule! Day er verdt hver en krone, så all sympati for budsjeettet her altså! jeg og vil ha. Men i her i grisegrendte strøk ekisterer ikke DAY på mage mils avstand, buhu :( Hvor kjøpte du de?

Har en drøm... sa...

Jeg digger de kulene altså!!
Like fine liggende i en skål og vente på julen som på juletreet de der... så da veier det jo opp for prisen;)

Høres ut som dere har hatt en fin søndag ♥

Klem Line

Karlotte sa...

Snasne kuler:-) det er ikke jeg som skal fotografere nei men har hjulpet til med å style noen dager nå. Utrlolig morsomt!! Ellers er det ikke mye jul her enda. Fikk pyntet til advent og nå er hovedfokus å komme i mål med gjesterommet og badet så får pynten bli hva det blir. Har sjekket at juletrelysene virker da;-) ha en fin uke frøken! Klem

Chilli Charm sa...

Aha, det er bare å skrive på ønskelista til jul da ;-) Takk for tipset! Hørte forresten fra Monica at du var en fisk og morsom dame:)Vi liker slike folk!

Fru M sa...

Hei
Kjempe fine kuler. Lucky you. KLem

SiwR sa...

Så fine julekuler! :)

Har du kjøpt flere Hagedornhagen-bilder? ;) Syns de er så fine, så jeg har tenkt å kjøpe selv. Er det Ribba-rammer du har?