lørdag 17. desember 2011

Blåfjell..


For en herlig og produktiv lørdag!
Her var det full sovemorgen i dag, alle sov til ni og det var godt!

Vi har laget julepynt av fimoleire.
Vært på kino med bestisene og sett på Jul i Blåfjell.
Ungene har lekt og kost seg med vennenen sine og jeg har laget enda mer konfekt!
Jeg kom over en oppskrift på oreokuler her om dagen, så det måtte prøves ut.

Så straks etter at ungen har køyet skal jeg pakke inn en gave til ei helt spesiell jente,
 og den skal bli så fin...*S*(en smule intern)

Sist men ikke minst skal jeg sitte i armkroken til min kjære og se på en film...
(han er ikke helt fornøyd med slagbenken...det er jo ikke plass til den!*LOL)

Ha en flott lørdagskveld allesammen!

4 kommentarer:

Frk Fischer sa...

Kos med kino date..fikk jule følelsen jeg , spesielt da vi stresst, for det har jeg ikke hitil i desember...

Pakke gave ja..det må vel jeg gjøre også, men sofan er min venn i kveld!!

Har en drøm... sa...

Høres ut som en PERFEKT dag ♥
Og så koselig på brettet ditt;)

Kos deg med kvelden;)

Klem Line

Kvinnse sa...

koselig dag du har hatt.. Slagbenken.. hmm... jeg har også en sånn en.. umalt... grusom å se på,men jeg får ikke fingen ut. så masse annet å gjøre ;o). Gleder meg til å se din. Kanskje jeg også setter igang da!!

Mona Christin sa...

Produktive lørdager er herlige. Håper jeg får til en liknende dag i morgen.

Så fin slagbenk du har fått. Håper du ikke betalte for mye for denne. Min kostet 1000,- på Jysk og den var ferdig malt...

Klem MC