fredag 11. november 2011

ZanZ


I går var det kundekveld hos ZanZ den fineste interiørbutikken i Lillestrøm,
jeg var jo selvsagt innom en tur og shoppet litt.

De har alt en interiørblogger kan tenke seg! *S*
Det er jo nesten farlig å gå inn, ihvertfall for lommeboken!

Søte blomster med potter ble handlet, et søtt reinsdyr fra House doctor,
det lette jeg etter i fjor... men i år fant jeg det!

 Adventstall ble med hjem, har vel snart en skuff full av de!


Men det som var viktigst, var denne malingen fra pure & original..
Gleder meg til å male straks...

God kveld til dere alle og kos dere masse!

5 kommentarer:

Fru Andersen sa...

Næmen, fikk ikke det med meg jeg! Og jeg BOR jo i Lillestrøm, rett oppi gat afra Zanz. Hm, så synd da, hadde jo vært morro å gått seg på deg der;-)

Fortsatt fin fredag!

LykkeLise sa...

Hører du skal på bloggtreffet:):) Så bra! tror det blir helt fantastisk:):)

Nydelige de hvite rådyrene:)

God helg, klem Lise

Har en drøm... sa...

Så MYE fint på brettet!
Tenk, jeg bor 15 minutter unna Lilestrøm og har aldri vært innom Zanz!!! Det MÅ jeg gjøre noe med ja... i morgen kanskje ♥
Elsker de reinsdyrene der fra House Doctor - ønske seg...

Ha en finfin kveld!

Klem Line

Guttemamma sa...

Kosleig på fatet ditt!! Jeg har sjekket at de har dur i Drøbak, så i morgen skal jeg ned i sentrum ja:-)
Klem♥

Sweet Chili . sa...

Hei du:) Det er alltid så hyggelig på Zanz og jeg titter innom hver gang jeg er på den siden av byen. Koselig blogg du har forresten! Klem, Pernille