tirsdag 1. november 2011

Velkommen november!


Jeg  er hjemme i dag og sitter og blar igjennom julemagasinene jeg har kjøpt.
Det er greit med litt inspirasjon, selv om man har sett mye av det før.

Tiden frem til jul går så fort at det er greit med litt planlegging.

Jeg har lovet storesøster ett lite venninnetreff hvor de skal få pynte sine egne muffins.
og lillebror skal få invitere vettebarna (5 åringene på avdeling) hjem på pølsefest og dans...

Så er det jo pepperkakebaking, konfektbaking, juleverksted, julegrøt med venner osv.
Ingen som skal få sitte her og tvinne tommeltotter nei! *S*
Man må jo passe på og bare nyte også...

Er dere i gang, jenter?


4 kommentarer:

hjertero.com sa...

Jeg er igang med tankeprosessen! Har funnet frem tidsskriftsamleren med gamle julemagasiner, og tenkte å legge noen av dem på nattbordet for koselig lesning på sengen! :)

God tirsdag OG november til deg!

Klem fra Silje

Fjordheim sa...

Er nok i gang i hodet. Men noe av det første jeg skal gjøre nå er å kjøpe meg etpar nye juleblader til inspirasjon. Har faktisk klart å holde igjen så langt. Men nå vil jeg ikke vinte lenger.
Høres ut som dere skal ha ei skikeklig koselig førjulstid
Kos deg :)

Fruen fra Trondheim - Marthe sa...

Hei fruen selv;) Så koselig med besøk av vettebarna. :)

Planten kjøpte jeg på Mester Grønn på Strømmen storsenter. Jeg ringte på forhånd å hørte om de hadde den inne. Nemlig ikke alle som tar de inn. :)

Ha en fin kveld:)

Åse-Lill sa...

Jaaa, litt så.. Har kjøpt de tre første kalendergave til ungene.. Av 72;-) Og så skal julemagasin kjøpes i morgen;-)