onsdag 9. november 2011

Tiltak?!








































Endelig....

Da vi flyttet inn her for 4,5år siden var alle vegger malt i denne brune/tarracotta lignene fargen.
Vi malte alle rom og hele stuen hvit unntatt akkurat dette hjørne for da gikk vi tom for maling
og tenk at det har tatt oss 4,5år på å male det ferdig!
Snakker vi om treghet, tiltaksløshet... eller? *S*







































Nå er det heldigvis blitt hvitt alt sammen!
Venter på "elektrikern" nå, har bare ikke fortalt han enda at jeg venter på han...
For lampa i taket skal byttes ut, fant en skjellampe nede i kjellern som jeg helt hadde glemt at vi hadde!!
Lysestaken i vinduet er ganske malplassert, den havner nok i kjellern ja..

Kvelden er fortsatt ung dere, her skal det brettes tøy og kanskje vaske en maskin...
Blogges!

10 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

He-he..godt å høre at ting tar tid hos andre også. Vi er akkurat ferdig å male trappene hvite..og nå flytter vi...Blir fint til de som flytter inn da;o) Ha en fin kveld! Klem fra meg

Minmill sa...

Jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Man venner seg jo til å se på det, selv om det ikke er så pent. Så er det jo litt jobb og rigg og male en trappe gang. Det ble fint med hvitt, og en skjell lampe vil passe perfekt her. Nydelig vil det bli. Gleder meg til å se det ferdig. Ha en fin kveld. Klem

Ingrid Louise sa...

Gjør ikke noe at det tar tid når det blir sååå fint!!
Her males det også i kriker og kroker!!
ha en fin kveld!!
klm ingrid l

Frk Fischer sa...

Wow ..Det ble jo jammen fint, merker nok at kroken har blitt lys nå ja...Skal hinte til elektrikern jeg!!!

Frøken Fryd sa...

Wow! Det var STOOOR forskjell, så lyst og lett og flott det blei :) Løye kva litt maling kan gjera. Og kjenner svært godt at den problemstillinga med at ting vert utsatt... Fort gjort gitt.

Ha ein fornøyelig kveld då, no MÅ eg ta meg i saman og rydda litt. Får hiva på litt kjekk musikk så går det så mykje lettare :)

Klem Eli

S & E sa...

Det er så deilig å se at andre også ikke får gjort alt på en gang, samtidig som man blir inspirert til endeleig å få gjort det! Skal malekjøkken veggene - sliter med Caffe latte her. Har kjøpt maling for lenge siden, men usikker nå om det heller bør bli hvitt enn lysegrått.... Ble veldig fint hos deg! Ha en fortsatt fin kveld!

Lynetmor sa...

Hei, så flott det ble! Kjempe fint :-) Ha en fin kveld :-)

janne - kathrine sa...

Skjønner godt at det har tatt litt tid hos deg :-)
Har et trapperom som skulle vært malt påny vi også. Men, husker bare så alt for godt hvilket styr det var da jeg malte for 6 år siden. Må bygge stillase og greier.

Uansett, ble det veldig lyst og pent hos deg! Hilsen J - K

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Dette ble jo så fint da... Gleder meg til å se når den nye lampa er på plass.
Ha en fin dag
klem

Silje sa...

Heisann:) Kjempe fin blogg du har. Synest det bilde som vi ser litt av under dette innlegget så kjempe kult ut. Hvor har du kjøpt det hen? Kanskje det kan havne på ønskelisten min til jul:)