torsdag 10. november 2011

Tepper til besvær?

Ler litt av meg selv akkurat nå, driver å bytter litt på teppene i huset, det "gule"
teppe er nå i lillestua og det svart/hvite la jeg her i tv stua...


Nå får det gå et par dager, så får vi se hvem av teppene som havner hvor tilslutt!?

I dag sov mini til kl 9, hadde ikke hjerte til å vekke han før og siden
jeg er hjemme i dag så er jo det helt greit!

Har handlet de første julegavene i dag så nå er jeg i gang!
(ofte er jeg sjelden ferdig før lille julaften...)

Blogges..


4 kommentarer:

Ashi sa...

Det gule passet jo fint til skinnet i stolen! Du er så flink :) Jeg ønsker meg deg som personlig rådviger i mitt hjem. Klem

Karin sa...

jeg lurer på, hvor kommer svart/hvitt-teppet ditt fra?

SiwR sa...

Jeg syns det ble veldig stilig med det svart-hvite. :)

Frøken Fryd sa...

Flinkis som er i gong med julegåvene! Eg har ikkje lagt ein plan ein gong...

Hadde vore fristande å ta alt på netthandel i år, men då er ein vel gjerne alt litt seint ute...? me får sjå :)

Ha ein deilig torsdagskveld!

Klem Eli