onsdag 23. november 2011

Stroppene...

Da har jeg kjøpt meg belte og laget to remser ut av det.
Brune? Sa gubben...

Ja, kontraster må man ha, svarte jeg da! *S*

Men jeg vet ikke egentlig om jeg mente det jeg svarte,
skulle jeg kjøpt et svart et? *S*


Jeg skal prøve å sette de på i dag, når jeg har bestemt meg hvordan de skal sitte!

Fant ikke noe på Perfect home partyet i går jeg, men det var koselig å
skravle litt med jenten, også så god kake da og for ikke å snakke om
vaniljebolla!! *S*

Hornet på bilde var det jeg kjøpte på Living treffet,
litt hekta kanskje....?

Ha en koselig kveld..
klem

6 kommentarer:

Lotta sa...

NICE! Blitt så lekkert hos deg! Får lyst til å kaste ut alle møblene her!!! OG MALE!!!

Tror det blir riktig så lækkert med brunt jeg. Så du har litt andre elementer i brunt au så det blir very nice skal du se:)
*KLEMMER*

KROnPRINSESSENE sa...

Jeg hadde valgt svart eller grått selv, og tror det passer best til det jeg ser av rommet på bildet under her...
Men blir sikkert fint med brunt også ;)
Gleder meg til å se resultatet!
Klem May Helen

Fabelaktig sa...

Spennnede :)

Brunt er lekkert vet du.

Anja Holt sa...

du er virkelig tilbake til naturen med trær og horn.. kult blir det uansett!

KRISTIN - Vingesus og Julebrus sa...

Så fantastisk krok du har! Likte den kjempegodt!!

Personlig så hadde jeg kanskje gått for svart, grått eller mørk brun på håndtakene, men hvem vet, når du har fått det opp så ser det kanskje absolutt smashing ut!!!

KLEM!!

Karlotte sa...

Lekkert horn frøken!! Jeg har et en snartur i Trøndelag og der foregår en del jakt. Har spurt min kjære far om han ikke kan forhøre seg litt rundt, er nok mye fine gevir som ligger og slenger på lover rundt om kring. Her på østlandet er det jo for gull å regne;-)
Du kommer ikke opp på bloggrollen min, selv om jeg så klart følger deg! Så plutselig at jeg hadde gått glipp av masse innlegg så nå skal jeg kose meg her en stud i min søvnløse natt. Kl er 5.15 og alle sover- DA våknet jeg liksom:-( men, jeg får lest litt blogger da! Klem klem