torsdag 17. november 2011

OBS!!


Obs, I did it again....

Ja for jeg glemte brullypsdagen våres i dag!!
Noe jeg gjorde i fjor også...

Herr Fjeldhammer har vært hjemme med syke barn  i dag også og når
jeg kom inn døra etter jobb, hoppet de frem og skrek overraskelse i kor!

Kake og blomster til a mor!! *S*
Så koselig...

Jeg får kaste meg rundt å lage noe godt til middag, som blir taco..
og alle hjerter gleder seg! *S*

Gratulerer med den fjerde bryllupsdagen, kjære!
Håper på mange flere år sammen med deg....

8 kommentarer:

stallnilsen sa...

Gratulere med bryllupsdagen til dere.
Æ og min kjære har også bryllupsdag idag, 38 år:)

Ha en koselig kveld, hilsen Lisbeth :)

Har en drøm... sa...

Hehe, fort gjort i en travel hverdag;)
Gratulerer så masse med dagen ♥

Klem Line

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

gratuerer så mye!!
jaja, ikke lett å huske på ALT ;)
ha en super feiring med taco!
klem m

Anja Holt sa...

Gratulerer med dagen deres! Kos dere masse, store klemmer herfra!

Bente sa...

Heia. Så fin blogg du har. Fant den nettopp, så jeg legger meg som følger, jeg.

Ha ei flott helg

Klem Bente

Frk Fischer sa...

Ups..ja ja men så tenker jo du på alt og alle resten av året da..så denne dagen tok gubben seg av!! Fint de gjorde stas på deg..

Å jammen "riktig"farge på rosene og...til deg somikkelikerrødt!!

Mona Christin sa...

Ja ja, vi kvinner kan ikke huske på alt. Men dette var en test for mannen, ikke sant?

Min er enkel å huske. Samme som foreldrene mine, bare 33 år etter.

Kos deg med malinga.

Klem Mona C

Karlotte sa...

Godt vi er flere! Jeg innviterte jo til vennindelag på vår 5 årsdag i aug;-) grattis på etterskudd!!!