søndag 6. november 2011

Nytt teppe!


Vi prøver oss med teppe på gulvet igjen og håper at Linus har
blitt så stor at han ikke gidder å tisse og bæsje på det....
Det spørs da, når kulda setter inn? *S*


Teppe er fra Skeidar og kostet 499,-
 Jeg synes det kanskje er en smule litt for "gult", men men...

Kvelden i går var mega koselig, jeg er ikke den heldigste i pakkeleken,
men jeg har de mest fantastiske vennenene! *S*

I dag maler vi i Fjeldhammer heimen,
det er ikke det kuleste mannen og jeg gjør sammen, men det må gjøres!
Makan til to motpoler er vanskligere å finne, det kommer noen gloser begge veier! *S*

Kos dere..
så blogges vi!

2 kommentarer:

Precious Home sa...

Vil du fortelle om pakkeleken kanskje?

Ha en fin søndag!

Fjasevas Huset sa...

syntes det var fint jeg. det luner skikkelig med teppe nå på denne tiden av året:)

stor klem