tirsdag 22. november 2011

Nye skap.


Ok, her går det i sort om dagen.
Er ikke deprimert altså, å heller ei sinna...
(Bare litt irritert!!)

Har kjøpt meg to skap i kroken min, trengte noe til å ha stæsj i.
Det er litt lite skapplass og hyller i dette huset...

Har kjøpt et belte på kappahl som jeg skal klippe
opp og som skal bli til håndtak på dørene.

Tine K selger jo noen lærreimer til håndtak,
men de er litt vel dyre synes jeg.. så jeg prøver selv!
Tenkte jeg skulle skrive noe på dørene også, vi får se!


Livingtreffet i går var veldig flott, Stine gjorde en virkelig bra jobb.
Masse flotte premier ble lottet ut, de lottet ut "skapet mitt", men jeg vant det ikke! *S*
Goddiebag fikk vi også, men den har jeg ikke fått gått igjennom enda...

I dag er det perfect home party hos ei venninne og jeg har lovet å ta en tur innom..
uka er over før jeg får snudd meg...*S*

Blogges...
klem

20 kommentarer:

Lene sa...

Skapplass får man aldri nok av. :)

Å utestenge noen fra bursdag, syns jeg er så dårlig. Ungene blir jo lei seg. Har hendt i lille frøken sin klasse og. Hun skjønte ikke hvorfor alle jentene ikke ble bedt i en bursdag. Ja, det kan du si...

KROnPRINSESSENE sa...

Så stilig du har fått det :)
Digger den svarte veggen...
Og skapene blir knall bra med belte-håndtak.
Kos deg i kveld også.
Klem May Helen

Lene sa...

Nei, du sier noe der altså. Blir konflikter i ung alder. Og det er unødvendig når de er såpass unge. Skal man ikke be alle, så får man holde det utenfor skolen i det minste. Ikke dele ut innbydelser på skolen, så alle ser det! Sådet :)

stallnilsen sa...

Skapene kom godt til rette , du har fått det kjempefint i kroken din:)
Hilsen Lisbeth :O)

Anines hvite verden sa...

Så fin blogg du har! Her blir jeg følger! :) Vedlig glad i samme skapene selv! ;)

Ha en fiin kveld!

Klem Anine

Har en drøm... sa...

Ja, du er jammen med buisy;)
Skap er et must, får aldri nok!!
Dette var jo en flott måte og gjøre det på, blir sikkert kjempefint med beltehåndtakene, det er tøft det;)

Digger veggen altså!!!

Ha en fin kveld hos din venninne;)

KLme Line

Stine sa...

Kjempehyggelig å hilse på deg i går!!! Og jammen er du effektiv! Høres kjempeflott ut med beltehåndtak. Synes du skal sende inn tipset til BoligPluss om det blir bra :)

Har svingt malekosten selv her i kveld. Det nye gulvet vårt kommer i morgen, så da må det være klart. Heldigvis må gulvet "hvile" to dager i romtemperatur før det legges! Jammen flaks jeg har kjøpt fancy gulv, ellers hadde det blitt stress i heimen her!

Vi blogges :)

irene sa...

Så precis att de gjorde handtag av bälte på äntligen hemma på tv 4 Sverige! Kult!
Klem Irene

Mona Christin sa...

Så fint du har ordnet det. Eller er det mannen som har slitt med opphenget? Hihi...

Blir nok sprekt med nye håndtak.

Klem Mona C

Ella sa...

Så flott det ble! Elsker den sorte veggen din :)
Ha en fin kvel, klem fra Ella

Pink lady sa...

Knallfint innredet!!

Gleder meg til å se skapene når du har satt ditt preg på dem:)

Regine sa...

Så utrolig fint, og ideen om lærhåndtak likte jeg veeeeldig godt..har ikke sett eller hørt om det før, så nå ble jeg veldig inspirert!;)

Er ny leser på bloggen din, veldig flott blogg du har!;)

Ha en fin kveld videre!

Klem Regine

Ashi sa...

Utrolig smart med kjøkkenskap! Klem på deg

Anja Holt sa...

Ble veldig fint med sort vegg og hvitt skap! Forandring fryder!

Marte sa...

Så mye fint og inspirernde å se her hos deg!

Svart og hvitt er og blir lekkert - og lurt med det kappahl beltet! Hadde aldri kommet på det, jeg:D

Fin onsdag til deg!

Fjasevas Huset sa...

det er blitt altså så fint! dødskult med den sorte veggen.

gleder meg til å se ferdige skap. blir nok tøft.

var i perfekt home selskap på mandag her...kjøpte duftepinner til badet...det sier vel litt om stilen og utvalget;) er nok ikke min favoritt akkurat..men koselig å være sosial og treffe andre jenter.

klem til deg.

Sol i Villa Blå sa...

Skapene er kjempefine, men: 'Hang meg opp' i det lekre bordet, jeg da!

Ønsker en fin midtukekveld =)

Lisette sa...

Kule Bilder, LIKER det jeg ser:)

Karlotte sa...

Så lekkert det ble!! Jeg vil også ha sort vegg....!

Franciskas Vakre Verden sa...

Da er tredje premie av 24 julepremier trukket hos meg - en flott sodakasse fra House Doctor/Landcharm - verdi kr. 439,- og vinneren er...

Deg! :-)

Gratulerer så mye!

Send meg adressen din på: fmj@broadpark.no, og jeg sender deg premien.

Jeg vil også oppfordre deg til å bli med i boken, du har masse fine bilder på bloggen din.

Gleder meg til å høre fra deg.

Beste hilsen

Franciska :-)