tirsdag 15. november 2011

Lysslynge..


Gangen våres blir vel snart et 2-3 års prosjekt, ting tar virkelig tid!
Lister er ikke på plass enda... *sukk*

For en stund tilbake lette jeg etter en stor lang kvist som jeg skulle bruke som gardinstang,
 men så la jeg det bak meg for jeg skulle ikke ha gardiner allikevel.. Jeg er ingen gardin dame! *S*

Storesøster gikk tur sammen med bestefar og Linus her om dagen
og kom plutselig hjem med en stor kraftig "kvist", Se her mamma her har du "gardingstangen din"!!
Bestefar fortalte at hun hadde drasset den med seg hele turen, de var ute i 1,5time så jeg hadde ikke hjerte til å si at jeg ikke trengte den mer!!

Så lysslynga fikk ny plass og til og med gubben likte det! *S*


Så folkens gangen er liten, veldig liten og den blir aldri ferdig...
kan vel ikke passe bedre enn med det ordtaket:

Keep
calm
and
carry
on

Ha en fantastisk kveld, i dag er det gullrekka til mor på tv!
Blogges...

14 kommentarer:

Fru M sa...

Det ble kjempe fint:-) Og så greit å lyse opp en mørk krok med dette.. Klem Å

Lynetmor sa...

Hei, så fint det ble med den lysslynga på den greinen :-) Ha en fin kveld :-)

Pikekyss sa...

det spretter alltid opp en irriterende reklameside på bloggen din, er du klar over det? Isåfall får man bare leve med det, men om ikke så vil du kanskje gjøre noe med det :)

Pink lady sa...

Det ble veldig tøft! Kjekt med litt lys som samtidig er dekorativt i en liten gang.

Klem til deg

Pikekyss sa...

fikk du fjernet den? Nå var den nemlig ikke her når jeg skulle inn å kommentere tilbake :) Takk for hyggelig besøk!

Frk Fischer sa...

Fint..fint..
Å jeg får ikke opp noe reklame på siden din..rart!!

Har også en lang grein.....

cathrine sa...

Haha, utrolig bra kommentar på den upraktiske bordskåneren. Og så sant, så sant.. sånt må vi interiørbloggere bare leve med :) fin lysslynge, lyst på en slik selv :)

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

jegvil også ha en sånnen lysslynge!!! :)
god kveld!

Villa von Krogh sa...

Zanz ja... Har så lyst til å ta turen dit en dag! Ser du har fått deg ny lampe. ;) Knallfin!!!

Ha en fin kveld videre.
Klem fra meg

Villa von Krogh sa...

Zanz ja... Har så lyst til å ta turen dit en dag! Ser du har fått deg ny lampe. ;) Knallfin!!!

Ha en fin kveld videre.
Klem fra meg

Frøken Fryd sa...

Juhuu! Det blei kjempe fint! Eg har også lysslynge i gongen, og ein liten gong, som er delvis oppussa, og manglar lister, og som det tar tid å fullføra. Du har min fulle og heile medfølelse ;)

Keep calm and karry on!

Klem frå Eli

♥LYKKE♥ Marianne sa...

Dette ble jo knallstilig!!! Vår gang er nok og eit slik langvarig prosjekt, tre etg med gulna trekvite veggar og trapp.. Har begynt på yttergangen då, men stoppa på fyrste strøk med grunning. Til helga har eg bestilt mor og far til å kome å hjelpe oss. Spent på å sjå om vi kjem nokon veg!

Har lyst på slike runde lys, kor kjøpte du dei?

Ha ein finfin onsdag. Eg skal male fotorommet. Siste rest no:)

Klem Marianne

Veronica's hus sa...

Kjempefint og så kult med lysslynge på stokk!

Det sørs om ikke jeg må kopiere denne altså:)

Klem

Anja Holt sa...

Haha, likte vrien på wallstickers, gud den fikk meg til å flire pinlig høyt her inne....