lørdag 19. november 2011

Living...



Jeg er helt overveldet over all respons de siste dagen, tusen takk!
Hvordan skal jeg klare å opprettholde det her, det blir jo tross alt ikke flere sorte vegger! *LOL*
Så bra dere liker veggen dere også, for jeg digger den mer og mer for hver time som går...


I dag har vi vært på en liten butikkrunde...
De små er friske igjen, det er bare hosten som sitter i
så vi tar det litt rolig i dag!

Vi har vært på ikea og kjøpt noen skap til oppbevaring,
en tur på skeidar hvor jeg så etter en.... lysestake, hahaha
Så ble det en tur innom en scrappebutikk, det er påtide og få "ånden" over meg..

Storesøster skal i bursdag så hun har  kjøpt gave.

Lykten på bildene er fra Living, in house har mye fine produkter!
Kan vi få nok av telys/kubbelys rundt omkring i hjemmet?

Ha en fin kveld...

7 kommentarer:

Frøken Fryd sa...

Fy søren så tøft det blei med svart vegg - og jammen er du tøff som tørte :) Likte veldig godt den lykta du har kjøpt på Living også, den var så enkel og fin. Dei boksane som du har te-lysa i, dei sinkboksane, har du kjøpt dei også på Living?

God laurdagskveld!

Klem Eli

Har en drøm... sa...

Effektiv dag!
Lykten er TØFF;)

Ha en fin kveld ♥

Klem Line

Frøken Fryd sa...

Det er klart du kan få armband utan charm :) Inga problema.

Klem Eli

Myhome sa...

Kjempefin lykt:))
Koselig å tenne lys i disse mørketider:))
Tusen takk for koselig hilsen hos meg!!
Ha en fortsatt fin helg!!
Klem Anita

Svenngården sa...

Så fiiint det ble med en sort vegg!
Jeg er så superfornøyd med mitt sorte kjøkken også :)

Fine lykter du har funnet deg da :)
Av og til, kunne jeg ønske at vi hadde Living her i nærheten også..
De har mye fint!

Håper du har en fin lørdag!
-Amalie

Drømmehuset mitt sa...

Hei
Første gang jeg er inne hos deg, fin blogg du har:)
Lykten på bildene var kjempefin:)
Og den svarte veggen ble kjempe tøff. Kult og tøft valg:)
Ser frem til å følge med videre!

Janne

Noralill sa...

Fiine lykter, eg har kikka etter ei slik heilt enkel, som eg har tenkt å gje i julegåve til ei venninnne...no veit eg kvar eg finn den..takk!

Såå knallfin den svarte veggen din vart! Eg forstår godt at du gledar deg til å kome heim...

Fin søndag til deg! Klem