søndag 20. november 2011

Julepakker.



Selv om jeg er langt i fra halvveis med julegave handlingen,
 startet  jeg så smått med innpakningen i går.

Det er viktig for meg at det som handles kan byttes og at det er noe man har behov for.
Litt vanskelig er det med besteforeldre som har alt og som bare sier at vi trenger ikke noe,
ikke kjøp noe til oss! Hva kjøper man til de.... for gave under treet skal alle ha?


Jeg ser jo at det er mye gråpair og wasi teip rundt omkring på
 bloggene som blir brukt til julegave pakking...

Det er utrolig morsomt med den teipen!


Gavene til farmor er ferdig som dere ser...


Her er det en stille og rolig søndag, vi er straks klare for litt frokost!
Så skal storesøster spille kamp.

Tåken ligger tykk her og det har blitt enda mildere,
hvor er snøen?

Ha en fin søndag...
Blogges!

12 kommentarer:

Ella sa...

Herlig innpakking, ja den tapen kan virkelig brukes til det meste :)
Ha en fin søndag, klem fra Ella

SNIKKERBUO sa...

Nydelege innpaking! Synd eg ikkje har gåver å pakke inn enda... Men no har eg vertfall inspirasjon!

Ønsker deg ein fin søndag!
Klem helene

Har en drøm... sa...

Stilig innpakket!
Teip, gråpapir, lerkegrener, hyssing og dymo - da kommer man langt på vei;)

Ha en finfin søndag!

Klem Line

Frøken Fryd sa...

Å så fint. Eg lurer på om eg må "kapitulera" og kjøpa nokre rullar eg også, med tanke på julegåvene om ikkje anna :)

Har liksom ikkje heilt blitt bitt av basillen enno, men tenker at på julegåver og julekort så hadde det vore kjekt med ein liten tapebit :)

Klem Eli

Tina // Peppar och Vanilj sa...

Snygga paket! Jag älskar att göra och få, fina paket=) Jag har samlat lite paket ideer på min Pinterest, och dina bilde rpassar väl in i den kategorin!

Kram Tina

stallnilsen sa...

Så flott innpakning, koselig med hilsen til farmor,æ har også pakket inn nesten alle gavene,tar de siste til uka, ha en fin søndag, hilsen Lisbeth :O)

Lena sa...

Du er jo bare dronningen av innpakning! Så fine de ble!

:o)

Frøken Fryd sa...

Du treng ikkje gå via epla - sidan det er deg ;) Men mailer du meg adressa di? Så lagar eg eit med svarte lavasteinar og kvit skull, right?

Klem Eli

Minmill sa...

Teip, hyssing og gråpapir. Her kjenner jeg meg igjen ja. Herlige pakker du har laget. :-)))) Vi bloggdamer er noen utrolige flittige vesener og er tidlig ute med alt før jul. Herlig.

MissMette sa...

Flotte pakker du har laget ღ ...og flott med tapen og kvist på. Har ikke begynt ennå her, men må vel begynne snart tenker jeg... Ønsker deg en flott kveld vider og uke som kommer, klem fra Mette

Pink lady sa...

knallfint!

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Så koselige pakker! Gråpapir og hamp er undervurdert;)
Tapen var stilig.

KLEM