lørdag 12. november 2011

Før/etter skap.


Her er skapet hvitt, ganske fint men jeg trengte litt forandring!
Måtte jo prøve ut denne pure& original kalkmalingen!


Her er det under tørking, når jeg malte var det helt svart!


Har dere sett, er ikke fargen fin? Det ble bare et strøk,
for det gav meg den effekten jeg ville ha!

Tusen takk til Monica som har bloggen Karlottes hjem for den ekstra "puffen"!


Her har vi kost oss med taco og julebrus, så flyttet vi oss forann tvn
og satte frem lørdagsgodise i flotte skåler fra TineK.
Kan det bli bedre? *S*

Klemmer...

20 kommentarer:

Hilde sa...

RÅLEKKERT!!!
Jeg maler for livet om dagen med
kalkmaling, men her går det mest på lysestaker, rammer,fat og vaser :-)
Enkelt og gøy!

Fin lørdagskveld til deg!
Klem fra Hilde

Frøken Fryd sa...

Oj så lekkert det blei ja! Monica har tipsa meg også om denne kalkmalinga, har nokre svære, tunge Bombay tremøblar som eg har så lyst å mala... Og dette vart jo veldig lekkert! Kva er fargekoden på denne grå som du har brukt?

Kosa dåke, her er det også tid for laurdagssnop i fine skåler :)

Klem Eli

Har en drøm... sa...

Så utrolig KULT det ble!!
Stilig den malingen der altså;)
Du har det jo så LEKKERT hjemme...
Kos dere med lørdagskvelden ♥

Klem Line

Sannes verden sa...

Åååå, kjempe fint!
Fristet til å male litt!
Ha en finfin lørdags kveld.
Susanne.

HjemmeKos sa...

Stilig!
Hvilken farge har du brukt?
Jeg lurer på å male en kjøkkenvegg med den..

Ha en fin kveld :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så lekkert det ble! :D

Du må gjerne linke under OppussingsOnsdag om jeg får vise det frem hos meg?

Mona Christin sa...

Wow. Den ble kjempefin. Har ikke hørt om den malingen før. Og så bare ett strøk? Utrolig.

Kan ikke se meg nok på stolene dine, jeg da. Sukkertøy...

Klem Mona C

In my house sa...

Sååå snyggt, riktigt höstfint i härliga färger!

Kram josse

Lotta sa...

SUPERLEKKERT!!!!!!!

Sommerjenten sa...

For en forandring! Nydelig farge! Det gjorde seg virkelig med en kontrast der. :)

Fin søndag til deg!

Klem Lene

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Råalekkert!!
Jeg har så lyst til å prøve denne malingen og har et skap som skal males til uka - men jeg har kjøpt Pure Color i fargen Kalkgrå så det får vel duge for denne gang;) Men neste gang skal jeg jammen prøve denne;)

KLEM

Karin sa...

Lekkert! Rett og slett!

Svenngården sa...

Oi! Skapet ble skikkelig kult!
DEN herlige fargen og finishen skapet fikk!

Skjønner godt at du ble fornøyd! :)

-Amalie

Klarise sa...

Så flott skapet ble! Vi har malt den høye veggen vår med kalkmalingen fra Pure&Original, og er sååå fornøyd! Syntes det ble mye finere nå enn når det var hvitt!

Klem fra Klarise

Marlene sa...

Så fint det ble!
Denne malingen fikk jeg definitivt lyst til å prøve ut. Kjempefin spiseplass du har!

Karlotte sa...

Så kult det ble Lin! Et helt annet utrykk i rommet:-) da har vi fått et nytt medlem i jubelkoret til p&o!

Vibeke, Livet på Bengtgarden sa...

RÅTT! For en hærlig farge - ble jo et helt nytt skap og lekkert ;-)

Klæm Vibeke

minimum sa...

heeei lenge siden igjen nå!
Det skapet ble uttrolig fint!!!! Også den sorte veggen din!!
Jeg gir meg nå enda over hvor mye dere får gjordt - så at gangen ikke blir ferdig er bare pga at dere ikke tilbringer nok tid der;-)

katarinas stil sa...

Skapet ble råstilig, nå fikk jeg også lyst til å male møbler med kalkmalingen :)

Ha en fin kveld :)

Fröken Prillig sa...

Supersnyggt! Hur blir ytan? Är den matt?
Ha det gott!
/åsa