onsdag 16. november 2011

Fiks ferdig...


Adventstaken står klar, den er forskjellig fra år til år.
Jeg gikk forbi princess butikken og så denne planken i vindu, den var et must for 129kr.

Adventstall har jeg ikke tall på hvor mange jeg har, blir kjøpt inn nye der også hvert år!
Disse er fra Walther & co kjøpt på ZanZ i Lillestrøm.


Det rår sykdom i dette hus, først var det lillebror og nå er det storesøster som ligger med feber!
Men det er vel tiden for dette nå... dessverre!

Ungene elsker å perle og drive med håndarbeid, de har jo skjønt hva som er favoritten til a mor...
her har jeg fått en stjerne lagd av gjennomsiktige perler!
Den passet perfekt på fatet!

Nå  må jeg vel lage favorittmaten her, for det er viktig når man er syk!
Blogges...

13 kommentarer:

Kremaktig sa...

den adventsstaken var veldig fin :) Morsomt når det dukker opp slike flotte kupp!
Ha en fin kveld :)

Fru M sa...

God bedring til unga. Her er det også feber i hus. 4. dagen på rad..
Og kjempe fin adventsstake. Mvh Å

Har en drøm... sa...

Så flott adventsstake;)
Min er ikke engang tenkt på enda den... men det nærmer seg fort nå ♥
Så koselig på brettet ditt, herlig med stjernepynten fra ungene;)

Klem Line

Frk Fischer sa...

I know..røver kjøp!! Meget fin !!
god bedring til de små..her er det kun en nede , mens resten henger i...

Lisette sa...

Fin adventsstake:=) Ses innom hos meg kanskje neste gang;)

mays lille verden sa...

Kjøpte maken stake i går jeg ogs. Kunne bare ikke lavere, iallefall ikke til den prisen:)
Gleder meg til å pynte med den..

Klem May

Frøken Fryd sa...

Ai ai ai - god bedring til søte små!

Flott adventsstake da :) Her har me den samme år etter år, men den vert pynta på forskjellig måte for kvart år - så litt nytt blir det jo da :)

Klem Eli

Jatte sa...

Den adventstaken har vært superpoppis i år (å i fjor).. Veldig tøff og kan jo brukes hele året også :))

Ha en fin Torsdag -
KLem Jatte♥

Fjordheim sa...

Ja det er mye fint å finne. Stilig advendstake. Har visst en del tall her også.Kan nok lage en stake til hvert rom i huset for å få brukt opp de. Riktig god bedring til de syke. Ja du får gjøre det så godt som mulig for de, og håpe det går fort over.
Ønsker deg ei herlig helg :)

Ashi sa...

Kupp er toppen! :) Flinke deg. Håper dagen din er dunder bra! Klem

Noralill sa...

Flott ny adventstake! Eg må vel finne på noko i år eg òg...

Tida for sjuke born hjå oss òg..God bedring i heimen!

Ranveig sa...

Finfin adventstake, tror jeg må gjøre klar min snart også, eller mine rettere sagt da det er flere!

Lysslyngen på forrige innlegg var så fin, hvor har du fått tak i den?

Karlotte sa...

Så tøff staken din ble!! Tusen takk for link til nettbutikken, det er godt du hjelper meg med å få beholde drømmejobben!! Jobber med å lage helt ny layout nå, også er det "bare" å få stylet og tatt bilder av alle varer å legge inn!! Men, klager ikke altså;-) jeg tok med meg noen tall jeg også, men de var litt store. Så kom jeg jammen over en geviradventstake jeg hadde glemt at jeg kjøpte på H&C her for noen uker siden+ adventslys fra Hviit treffet og en pakke med 24 numererte lys ble det plutselig litt mye advent her!! Ikke lett når mye vil ha mer;-) får vel bare pyre løs på noen sv dem!! Skolestil fra Karlotte her!