mandag 14. november 2011

Det blir straks lys...


Lampa er oppe, men fortsatt uten lys...
(men det ordner seg snart *S*)

Det ble veldig koselig i dette hjørnet også!
Tusen takk for alle de flotte kommentarene jeg har fått..
skal prøve å komme innom dere alle!!

Jeg klarer fortsatt ikke å slutte å tenke på om
jeg skal ha en fondvegg i matt svart eller ikke....
Skal/skal ikke!?

Lillebror har vært hjemme med pappan sin i dag også,
ble lite søvn på oss pga hoste.

I kveld er det 17 mai møte på skolen, her er det fjerdeklasse som ordner til det!
Ha en fin kveld...


11 kommentarer:

Minmill sa...

Sikkert stilig med svart fondvegg. Ser det er flere og flere som maler svarte vegger. Hvis du angrer er det jo ikke verre enn at du må male over igjen. Det er blitt så fint i gangen din. :-)

Mona Christin sa...

Det ble like lekkert som jeg så for meg.

Hvilken vegg har du i tankene? Fint med svart, men det spørs hvor det er. Må ikke bli for mørkt heller.

Klem Mona C

Fjasevas Huset sa...

Svart vegg? JAAA!!! Dødstøft!
Fine lampa:-)

Klemmer til deg

Elisabeth Cesilie sa...

Så fint det ble når lampen kom opp! Blir spennende å se om du velger å male veggen sort :)

Ha en fin mandags kveld :)

Klem Elisabeth Cesilie

Pink lady sa...

Det ser veldig flott ut, det blir nok bra med lys:)

Fru M sa...

hei ..kjempefint blei det . litt av en forandring:-)
Syns at svart fondvegg er fiiint. Har det selv både på gutterommet og i loftstua på garasjen. meget fornøyd.

mvh Å

MindeCaroline sa...

Så stilig lampe!

Karlotte sa...

Mal mal mal;-) fine lampa di!! Ha en fin uke du, klem Karlotte

Silje sa...

Maling er jo veldig greit sånn da, blir du lei så maler du over :D

Takk for koselig kommentar inne hos meg, og så fin den lampa ble! Jeg har en lignende, bare uten lys i det hele tatt. En slags uro..

Nattaklem

Sweet Chili . sa...

Dette ble så fint! Vi har akkurat den samme lampen i trappen vår. Nydelig er den. Kjøpt på Zanz kanskje;)

Klemmer fra Pernille

Katla sa...

Sð utrolig fint det ble i trappegangen din!!

Liker både lampa og skiltet veldig godt jeg.

ha fin, fin, uke videre
klem fra Katla