onsdag 2. november 2011

corocia?!


Så kom den berømte "bloggeplanta" inn i mitt hus og!!
Mamman min skjønte ikke hva jeg skulle med den visne planta, den var jo nesten død jo?! *LOL*

Takket være Fruen fra Trondheim fant jeg blomsten på mester grønn på strømmen,
jeg var så heldig at jeg fikk kjøpt den aller siste!! *S*


I morgen skal jeg på Førjulskos hos Hviit..
Gleder meg masse, men jeg synes det er littebitt skummelt også.
Da jeg liker å være anonym... nå får alle liksom se menneske bak bloggen?!

Dette blir nok gøy jenter, jeg er helt overveldet over hva dere har klart!
Sees vi i morgen?

7 kommentarer:

Mona Christin sa...

Jeg har tilgode å finne denne planta som jeg ønsker meg så veldig. Heldig du var da som fikk den siste. Da var det en mening med det, ikke sant?

Kos deg på førjulstreff. Blir nok spennende å møte de bak bloggene.

Klem Mona C

MadeByKine sa...

Hei, jeg kommer:):)
er også litt spent, men tipper det blir superhyggelig:):) fin blogg du har, sees i morgen:)

Ashi sa...

Kos deg masse i kveld, vennen! Jeg er veldig glad for at jeg har fått hilse på deg irl :)
Klem

Ashi sa...

Ps! Jammen godt jeg leser din blogg sånn at jeg også kan bli oppdatert på hva som er in i bloggverden ;) klem igjen

Lillekatt sa...

Hehe, dett er jammen must have nå altså!!

Gleder meg veldig til å se deg i kveld!!

Masse klemmer!

**Chantal** sa...

Your blog looks amazing. Beautiful interior.
I now became a follower.
Come visit mine if you like....

formsandfinds.com

Karlotte sa...

Så fyldig og fin busken din er frøken;-)
(kunne bare ikke motstå den liksom!) JEg har jo et eksemplar, fraktet ned fra Alvdal av alle ting men den ble glissen i forhold til din!