lørdag 5. november 2011

Bloggtreff..

På torsdag var jeg som sagt på bloggtreff hjemme hos Linda som driver nettbutikken Hviit sammen med 49 andre herlige interiørbloggerer. Tusen takk til arrangørene som var Linda fra Hviit, Cecilie fra cecilies lykke og nina fra stylizimo. Dere gjorde en fantstisk flott jobb...godt gjennomført!!

Når vi gikk ut døra fikk vi med oss en virkelig fin goodiebag, det var litt av en pose og komme seg igjennom...

I posen lå det deilig håndkrem og ansiktsmaske fra REN Skincare, julepynt og en bok fra Kid Interiør, julepynt fra Ellos,  krus fra Iittala og et krus med Emil i Lønneberget motiv fra Rörstrand, neglelakk fra Montana, tapetrull fra Storeys, ELLE, Fargerike, adventslys fra Tine K Home, tøyservietter og serviettringer fra Eightmood, julehjerte fra Skeidar, energibar fra Nutrilett, skinnpung fra Soul of Maia!! 

HERLIG!!! tusen takk..

Litt handling ble det også hos Hviit, og mer står på ønskelista... Med meg hjem ble to skåler fra TineK og to stykk flotte plakater fra Hagedorn & Hagen.



Tusen takk Linda for at jeg fikk kjøpe de to du egentlig hadde plukket ut til deg selv...*S* Gleder meg til å ramme de inn og henge de opp!!

Håper på gjentagelse for dette var ikke skummelt i heletatt....(bare litt på førsten kanskje..*S*)

Nå er det straks teater på oss...
klem

3 kommentarer:

Ella sa...

Hei hei!
Kan tenke meg du hadde det kjekt på bloggetreff :)
Har aldri vært på noe sånt jeg, og skulle gjerne gjort det en gang!
Mange fine ting du har fått, og ikke minst kjøpt. Liker de bildene også så godt, kjempefine :)
Ha en fin kveld, klem Ella

Glad i hvitt sa...

Hei hei! Det var utrolig artig å hilse på deg på treffet. Gøy og se ansiktet på personen bak bloggen:) Ha en flott lørdag! Klme Eli Anna

MadeByKine sa...

Hei:):) takk for sist!!! For en fantastisk fin kveld:):) Moro og bli litt kjent med nye bloggere som jeg kan følge videre:):)

LIKER de plakatene du fikk med deg hjem:)

Klem Kine:):)