søndag 2. oktober 2011

Soving på høyt plan...


Selvsasgt elsker Linus den hvite soffan, den er liksom hans da! Så går man litt ekstra nærme den soffan så ser man at den er nesten grå, dekket av hundrevis av bittesmå gråe potespor! jadda.....


Jeg koset meg på jentekveld, men pakkelek og hele sullamitten.. ikke kom jeg hjem med verdens søteste rådyr hode til veggen heller... nei men gave vant jeg ja, en flott lykt "rikere" *S*


Var hjemme i senga klokka 4, og opp igjen klokka 7 det er deilig det!
Så nå har jeg allerede sovet på soffan et par timer! Så her er det helt klart en sløv søndag!!

Gleder meg til å se hva dere har gjort i helgen...
klem

7 kommentarer:

Mona Christin sa...

Hei.

Sløv søndag her og. Men kl 16 hiver jeg meg i dusjen. Skal på kamp kl 18 og gleder meg.

Det var ikke lett å få øye på Linus i sofaen. Tydelig at han liker hvitt og har noe til felles med matmor.

Er det Livingstoler du har? Vet du om de har de fortsatt?

Ha en fin og sløv søndag.

Klem Mona C

Mona Christin sa...

Hei igjen.

Nå merker jeg at det kribler ekstra mye. Karihaugen, er det før Oslo fra Fredrikstad? Ved avkjøringen til Nordstrand? Lyster på Tolix, men de er så j.... dyre (sorry) Hihi. Dette må jo være en ypperlig julegave fra mannen til meg. Vet du prisen?

Klemz

Mona Christin sa...

Living kommer 5 min herfra neste høst, men vet ikke om jeg vil vente så lenge. Men på en annen side, kanskje de kommer på åpningstilbud...?

Gleder meg til de kommer hit iallefall. Lurer litt på om jeg skal slenge inn en søknad også... Tenke, tenke...

MC

Anja Holt sa...

Ojj, der var det mye hvitt kom det fra mannen.... lol!

Landcharm sa...

Sløv videre, og kos deg! Skikkelig innevær i dag. En fin sofakrok du har.

home 4us sa...

Tnaaw, for en søting:)

Joëlle - TrendyHomes sa...

Hello,
Even the cute "bichon" is matched withe the colors of the livingroom :D
Very nice, love the luminously ambiance.
Have a nice day.
Joëlle