søndag 23. oktober 2011

Living igjen...

Som sagt var jeg en snartur innom Living i går..(bor veldig veldig nære..)
Der hadde de jaggu begynt med juleutstillingen, som regel pleier jeg å være for sent ute og alle godbitene er solgt før jeg får ut fingern...

Uglene var søte i går, men i dag vet jeg ikke helt...*S*
Minner meg om noen dyr fra en film jeg så i barndommen som ikke tålte vann, da formerte de seg?!

Reinsdyr er jo alltid kjekk julepynt og hele året pynt kanskje..?


Den store soppen bare ble med, vet ikke helt meningen med den!?
De "beina" er laget av gips tror jeg, de var bare så kule.

Pepperkakehuslys falt storesøster for og de var jo så søte så de datt ned i posen de også
og vips hadde vi handlet litt ja...*S*

Mange synes det nok er helt galskap og begynne å tenke jul nå, det er så vidt jeg tørr å si at jeg har kjøpt  og lest 3-4 julemagasiner allerede!? Til og med julebrus og pepperkaker har vi smakt på her i huset... *S*

Juleverksted er planlagt og kalendere er kjøpt...men pakkene de begynner jeg ikke med før i desember, de må kunne byttes etter jul om de ikke faller i smak!

I dag har storesøster spilt håndballkamp, tap og vinn med samme sinn! *S*
Straks skal vi avgårde på middag til verdens beste venner!

Ha en flott søndag...


7 kommentarer:

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Du er så langt fra gal.... har begynt med juleplanleggingen jeg også. Lest magasiner for å få ideer, bestilt litt juleting osv.
Ha en fin søndag
klem

City Romance sa...

Tror det er MANGE av oss som starter litt tidlig jeg... Det er som du skriver, om en ikke starter tidlig så forsvinner alle godbitene!!
Jeg er ihverfall av dem som har startet så smått både på adventsgaver, julepynt og et par julegaver☺

Ranveig sa...

Startet juleforberdelsene jeg og, kikker i blogger og gamle interiørblader og gleder meg.

Masse fint du har kjøpt, likte uglene også jeg!

Line Elisabeth sa...

Jeg ser jo at jeg burde ta en tur til Living snart!! Synes alle disse tingene var fine jeg <3

Fru Andersen sa...

Har begynt litt juleplanlegging her også;-)

Kjempesøte de pepperkakelyshusene!

Ønsker deg en fin ny uke!

Ingrid Louise sa...

Heisan!! Kjempefin blogg!! Jeg likte faktisk veldig godt soppen din!! Svak for brunt... Ellers er du definitivt ikke alene om å ha begynt å komme i julemodus!! Me too!!
klm ingrid louise (lady louise)

Kremaktig sa...

Såå fine pepperkakehus :)