lørdag 15. oktober 2011

Laaang dag...


Jaha, så er det lenge igjen av dagen enda gitt!
Har allerede vært å sett på storesøster spille kamp, de har blitt kjempeflinke..
Det er fortsatt tap og vinn med samme sinn! *S*

Jeg har vært på loppis, greit å ha vært der lissom...
(Selv om denne gangen synes jeg det virket som om folk hadde gitt bort søpla si!)

Har også vært en tur på senteret for å finne meg noen nye klær, det fant jeg ikke... men (håper ikke mannen leser bloggen nå...) to par sko har jeg klart å hjemme bort i skapet enn så lenge!
De trengte jeg virkelig!! (jugekors bak på ryggen) *S*

Resten av gjengen min har vært ute i det fine været og spilt fotball, nå er de å ser på fotball.
Jeg skal ut og finne meg en kvist og kanskje dra en liten tur på ikea..

Ha en fortsatt fin lørdag..


5 kommentarer:

Lena sa...

Haha - har du sluttet å putte nye sko i nattbordsskuffen??? *ler*
Var en tur borte på prinsessebutikken idag, men fant ikkeno jeg heller... Jippi - da sparte jeg masse penger! Loppis har jeg også styrt unna!
Nå gjenstår bare familieselskap med mat og hyggelig selskap - og SÅÅÅ skal jeg sette stumpen i sofaen!
Ha en finfin rest av dagen!

;o)

familiens Johnsens hverdag sa...

Få se på skoa da:)

Her har dagen gått i ett.. Deilig og dumoe i sofaen nå.. Skal bort og leke på solheim skole etter visning imorgen.. Gi lyd om dere vil komme bort:) blir i 14 tiden:) klem
Ha en strålende kveld:)

salige lavendel sa...

Herlig bilde =)) Sko har man vel alltid *bruk* for, hihi.

LIVING sa...

Etter hva jeg kan se i systemet, skal de ha flere sittelapper på Karihaugen! Det er i alle fall en vare som blir bestilt opp med en gang det er tomt, så er det ingen igjen nå, så kommer det heldigvis fort inn igjen :)

Stine, LIVING

LIVING sa...

Ja, du kan tro det er skummelt å jobbe i LIVING i disse tider! Har jo lyst på alt ;) Og bare vent til du får se julenyhetene, MASSE flott! Vi snakker horn, bark, ugler +++

Klemmer fra Stine, LIVING