lørdag 22. oktober 2011

HM-home



Noen ganger finner jeg noen lekkerbisker hos Hm/home..
slik som denne puta, bare digger fargene!

Brunt, svart, hvitt og grått er så lekker sammen...


For ikke snakk om disse lysene, har litt slik House Doctor stil over seg.


Jeg tror ikke det lukter noe av de, håper ikke det ihvertfall!

Lillebror har stått på skøyter i dag i hallen her, vet ikke helt om ishockey ligger helt for han.
 Han tror han skal mestre alt på en gang og da gir han opp hvis han faller en gang,
da er ikke selvtilitten på topp!

Sånn er det med syklingen også, han trodde at når støttehjula var av i våres,
så kunne han sykle med en gang... så han har ikke sett på den syklen etter det! *S*

Nå er det straks helgematshopping på oss...
Ha en fin helg!
klem

11 kommentarer:

Li/Småtingene sa...

Ja, puta og lysene var råtøffe!!! Nå fikk jeg veldig lyst til å ta en titt inn på H&M Home selv... Hihi. Men jeg skal vel strengt tatt jobbe i dag, så må vel starte med det istedet...

God helg!

:-)

Sommerjenten sa...

Så kul pute da! Likte fargene kjempegodt! :)

Fortsatt fin lørdag!

Klem Lene

Mona Christin sa...

Mye fint hos HM Home. Likte denne.

Fortsatt god helg.

Klem Mona C

Lene sa...

Råkul pute :) H&M Home har mye fint! Skulle ønske det var en butikk i nærheten her. Men det finnes jo internett da :)

Har ei jente som er AKKURAT som gutten din. Tror hun skal klare alt på første forsøk. Klarer hun det ikke, så gir hun opp. Sykkelen har stått i garasjen i hele sommer. Ubrukt. Så der forblir den til hun vil prøve igjen. :) hehe. Øvelse gjør mester!

Ha en fin helg :)

Minmill sa...

Ufattelig flott pute du har kjøpt deg.... lysene også. Nå fikk jeg plutselig lyst til å web shoppe litt hos hm.com. Hi hi. Tror kontoen min ikke har så lyst. Takk for deilig shopping tips. :-))))

Anja Holt sa...

Du og jeg er på tvers når det gjelder lys, jeg vil at de skal lukte MEST MULIG!!!! Hehe, men jeg liker deg allikevel!

Ella sa...

Den puta var kjempefin :)
Ha en fin fin kveld, klem klem Ella

Ashi sa...

Ikea var ille i dag ja, men vi var heldige og fikk et bra bord:) Snabb shoppet lys og servietter også. Det var liksom ikke helt rom for å titte rundt:) Kan hvem som helst stå på skøyter i hallen nå? Vi har en gutt her som trenger å lære seg litt:) Kos dere med pizza og fortsatt god helg. klem

Røsslyng sa...

Tøff pute! Kamskje noko for legefrue-venninna mi? ;) Kjenner meg att i guten din, eg var også slik at eg helst skulle kunna ting nesten før eg hadde prøvd. Tok si tid å læa å symja, for å sei det slik ;)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Kul pute!
Vår åtteåring har begynt på skitrening og planen er å bli verdensmester...:-)

S & E sa...

Utrolig lekkert - tror jeg må innom H&M en tur å titte..... Jeg har kun kjøpt 1 juleblad som jeg ha lagt igjen hos mine foreldre....Har klart å holde igjen på pepperkakene og julebrusen, men tror jeg må innom Living å se på et slikt pepperkakehus! Litt usikker på uglene dine...??