lørdag 29. oktober 2011

Halloween.


I dag er den STORE dagen for storesøster her i huset.
Ei jente i klassen skal ha halloweenfest og dette har de snakket om i flere uker!



Det ble oransje muffinser med fargerik smørkrem, enkelt og greit!

Jeg tilbydde meg å lage sjokoladekake og noen muffins,
 for det er hele tre skoleklasser som er invitert!

Storesøster er SÅÅÅÅ stolt av mamman sin som har laget DE kule muffinsene,
så i dag er jeg verdens beste mamma..
(og kremt, ja..det hender ganske ofte at jeg er det motsatte om dagen! *S*

Lillebror og jeg skal ta en tur på teater så vi får kost oss vi også!

Ha en flott lørdag!!
klem


6 kommentarer:

Lena sa...

Ser sukkerrikt og flott ut! ;o)

Anita sa...

Flotte de var :) Kjekt at hun er stolt av mamman sin♡
Her i huset blir det Halloween-feiring på mandag med ca 20 unger. Eg holder hus og gjestene tar med mat og godis :)

God helg!

Klem Anita

Ashi sa...

wow de var virkelig fine! Du er flink! Ha en fin lørdag:)

Frk Fischer sa...

Wow ....dette var jo bare helt rått, skjønner veldig godt lillemor er stolt av mamman sin nå.... du setter standarn!!! Kos med miljø teater...Ses på kamp i morgen!!

Fabelaktig sa...

Nydelig bakst :)

Koose deg i dag!
KLem

Noralill sa...

Wow! No vart eg skikkeleg imponert! Korleis i all verda får du til dei flotte fargane på kremen?? Kan ikkje vera vanleg konditorfarge dette?

Tippar på skikkeleg suksess på festen!

Fin sundag til deg.