onsdag 19. oktober 2011

Fint i grått!


Huset vårt er en tomannsbolig, vi bor i første etasje.
Før vi malte det var det hvitt og blått.
Nå er det grått med hvite vinduskarmer.
Vi synes det har blitt så mye finere!!


Vi bestemte oss for svarte dører, det ble en liten missforståelse
for jeg ville ha hvite karmer rundt, men de ble sorte.
Jeg vet ikke om jeg klarer å venne meg til det,
 så jeg må vel ta frem malerkosten her selv! *S*


Flotte husnummer fra Bohus...
(Litt humor i denne for vi pakket de inn og gav de til mormor i presang 
og så smalt det fra storesøster, "men mamma da mormor blir ikke 67 år, hun blir 60"!! *S*)


Egentlig er dette opprinnelig ett murhus,
men det ble bekledd med tre for mange år siden.

Jepp,  grått er hot hos oss... *S*

I dag har minsten og jeg pølsefest sammen med bestefar,
for pappan i huset er på møte og storesøster svømmer.

Litt senere i dag er det mor som skal på et lite skravle"møte!
Ha en flott kveld...

4 kommentarer:

stallnilsen sa...

Huset blei flott med grått og svart rundt vinduene, du venner deg sikkert til det , men det e jo også fort gjort og hente hvit malinga :O))'Ha en fin onsdag, hilsen Lisbeth :)

Fjasevas Huset sa...

Så fint det ble:-)
Ha en strålende aften.
Klem

No.15 sa...

Så fint det var. Grått ER hot! :)

Lise

Perlemor sa...

Enig med deg - Grått er Hot♥
Gratulerer med "nytt" hus!

God helg fra Lillian :)