mandag 19. september 2011

Tavle på veggen...

Her er tavla jeg malte på vegge på lørdag, jeg har ikke brukt tavlemaling, men jeg kjøpte en liten boks med fargeprøve i matt svart... funker like godt det!


Disse søte ordene som storesøster har skrevet er for at vi fikk en litt dårlig avslutning på helgen, etter kraftige magesmerter hele natt til søndag pluss søndagsmorningen ble jeg lagt inn på sykehuset. Jeg har sovet der i natt og tatt masse prøver, men de finner dessverre ikke ut av det.. jeg skal tilbake i morgen for en prøve til! Det er jo godt det ikke er noe, men det hadde vært deilig å funnet ut grunnen til smertene, for det er ikke førstegang jeg har de og sikkert ikke den siste!

Ha en fin ettermiddag/kveld videre, min skal tilbringes på soffan...
Klem

14 kommentarer:

det hvite hjerte sa...

Så tøft det ble ...!!!
Godt du er ute av Sykehuset igjen, håper du ikke får slike smerter igjen, ikke noe gøy å oppleve sånt, herlig å komme hjem til det <3 fra barna ... :-)
Ha en fin kveld, klem til deg

KROnPRINSESSENE sa...

Søteste ord da...
Tenker de varmet i slik en situasjon :)
Krysser fingrene for svar eller at smertene aldri dukker opp igjen.
Klem May Helen

hjertero.com sa...

Det er så smart med tavlemaling på veggen altså... Tror det blir noe sånt i gangen hjemme hos oss også! :)

God mandag :)

Anja Holt sa...

Så smart! Burde hatt sånn på innsiden av ytterdøra, beskjeder på vei ut. :)

Fortsatt god bedring!

Potrinas Potlerier sa...

huffda, god bedring!!!

Dilla sa...

usjda...masse god bedring til deg!
Håper de finner ut av det, ikke gi deg før de har gjort det ;-) Klem

GodTid sa...

Så smart! Jeg ønsker meg også tavle, men det var det å lage en da... :)

Mona Christin sa...

Ja, det var en dårlig avslutning på helgen. Håper du føler deg bedre i dag.

Tavleveggen ble kjempefin og veldig praktisk.

Klem Mona C

stallnilsen sa...

Huff, stakkars dæ, håper de finner ut ka det e, for noe må det nu være, når du har vondt, håper du blir frisk snart, god bedring. hilsen Lisbeth ;O)

Li/Småtingene sa...

Så koselig med en slik hilsen på tavla når du kommer hjem fra sykehuset da! Da fungerer den jo helt topp!

Har hatt min del av uforklarlige magesmerter selv, og det er pyton! Vanskelig å finne ut av... Men jeg håper du blir bedre, og at det gir seg!

Vi har malt med tavlemaling på sikringsskapet i gangen, vi! Fungerer godt det også ;-)

:-)

My home is my Castle - by Kari sa...

Tøft med den tavla :)

God bedring.
Klem,Kari

Ashi sa...

Men stakkar deg! Det var kjedelig, håper virkelig det ikke er noe alvorlig. Som mamma til en fordøyelses-syk er mitt tips å be om at de tar en fecal test.
Håper din uke blir fin på alle måter. stor klem

berit sa...

Jeg er på bloggen din for første gang, men jeg kommer nok tilbake.
Fikk så lyst til å kommentere magesmertene dine. Var utsatt for det samme selv, for mange år siden. Tok masse prøver av alle mulige slag. Etter mye om og men fant jeg ut at jeg var "malingforgiftet". Selv om malingen nå ikke inneholder så mange farlige gasser, hender det at jeg reagerer. Har også hørt om andre som har opplevd det samme.
Bare et lite tips!

☆ SessanOchPrinsessan.Com ☆ sa...

KÄRLEK från söta dottern

Uff hoppas du får noe svar ang magen vännen, sån kan du ju inte gå & ha det!!
Håller tummarna att dom finner ut noe så det kan behandlas.

Kramar från mig