onsdag 21. september 2011

sommerfølelse..


Det føles som sommer ute i dag, det er jo nesten shorts og t-skjorte vær! Jippi...

I går hadde jeg min siste prøve på sykeshuset og
de fant ut at smertene mine skyldtes gallestein, enda godt det da...
de trodde jo først det var magesår og det vil vi jo ikke ha!
Jeg er satt opp til oprasjon, men det kan visst ta et år for det er lange køer!

Hvite gulv er herlig, flott og helt utrolig fint..
men jeg har malt over en stygg laminat og lot det nok ikke herde lenge nok før vi tok gulvet i bruk!
Her er det riper overalt... gyngestolen har selvsagt fått "puter" under seg nå,
så nå lager ikke den riper lenger!

Må nok enten skifte gulvet eller ta frem maleånden!

I dag er det mammatreff for klassen til storesøster, det blir nok kos!
Ha en fin dag videre...
klem

4 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Så bra at du har funnet ut av smertene...
Fint med hvite gulv ja, men selv er jeg nok for nøye angående merker i gulvet til å ha det!
Bordet var forresten blitt veldig fint i hvitt...
Så flink du har vært.
Klem May Helen

Smykkas sa...

Det må være godt at diagnosen er satt, men jeg synes det var utrolig lang ventetid.

Klem

stallnilsen sa...

Så flott at de har funnet ut ka som feiler dæ, det ejo helt sykt at det skal være så lang sykehus kø.
fint bilde, ha en fin onsdags kveld, hilsen Lisbeth ;O)

susan`s side sa...

Du får kjøpt de på ebay, men sikkert også på Sandvika storsenter, de har en ugg butikk der.