tirsdag 13. september 2011

Nytt pledd...


Så er det tirsdag...
Nå er det pledd dags altså, jeg vegrer å skru på strømmen her før det blir virkelig kaldt...
 men tøflene er på og det er godt med et pledd på kveldstid og morningen!

Har dere sett, dette nye pledde fra ikea? Det er utrolig kult og stilig!
Jeg så det inne hos FruFly og bare måtte ha det... (digger sort/hvit og striper)



Nå sitter jeg og venter på storesøster som skal komme hjem fra skolen,
huset er vasket og ryddet...

Så blir det lekser, middagslaging, storesøster på håndball trening
 og lillebror på fotballtrening.. og jeg gleder meg til greys i kveld!! *S*

11 kommentarer:

Fjasevas Huset sa...

jepp, det så jeg på ikea da jeg var der forrige uke. kjempe deilig og mykt! :) Vil ha:)

stallnilsen sa...

Kjempegodt og ha pleddet klart på sofaen nu om høsten, det har æ og, pleddet var kjempefint, gleder mæ og til greyes ikveld, ha en fin tirsdag,hilsen Lisbeth ;O)

KROnPRINSESSENE sa...

Så fint pledd...
Er det fleece eller?
Digger svarte og hvite striper ;)
Fin ettermiddag og kveld til deg.
Klem May Helen

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempetøft pledd☺ Lett å kose seg under der☺

Likte den store kvite gulvlampa di-kan eg spør kor den er kjøpt?

Klem M♥

Potrinas Potlerier sa...

Det pleddet er på ønskelisten min også!! ELSKER striper og svart/hvitt :)

Fine bilder du viser frem :)

Ha en fin dag :)

Lidyll sa...

Hei hei!
Flottte bilder!
...og ja, så dette pleddet inne hos fru fly..og det er jo bare så fint!

..og er jo ikke så gale priser på ikea...hadde det ikke vært for at vi bor så lite nå, og at jeg har et lite hav av pledd fra før, hadde jeg løpt og kjøpt det...kjempe fint!

..og så passer det jo til det aller meste!*smile*

Flott dag videre!
Klem klem

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Det var jo ein veldig fin pris på ei lekker lampe☺
Veit du om den eksisterar fortsatt? Finn den ikkje på living.no....
Har den eit navn?

Klem M♥

Stine sa...

Er ikke hjemme hos meg, dessverre! Vi har et eget team med stylister og fotografer som ornder :) Men vil tro du oppnår samme resultat med Pure and original kalkmaling i fargen potatoe skin! Likner veldig i alle fall!

Ps: Håper du får ønsket ditt om industrikommode oppfylt. Den står på min ønskeliste også!

Klemmer :)

Anja Holt sa...

Det var fint, hilsen familien pledd på fjellhamar!

det hvite hjerte sa...

Kult pledd,
passet prefekt i TV stuen din ...!

Høres ut som dere har det fint om dagen, herlig ... :)

Håper vi kan ta en lattedate igjen snart, klem til deg

Frøken Fryd sa...

Åh, eg berre ELSKER den sofa kroken din. Den er så rein og fin, så koselig og varm og så lekker smekker! Eg har så lyst på den lyslenka som Granit har, men dessverre så har ikkje dei filial her i Stavanger, men no ser eg jo at Åhlens har ei fin ei også. Hmmm :)

Klem Eli