lørdag 10. september 2011

Så ble det lys...



Så er det lørdagskveld og jeg venter straks mann og barn hjem igjen fra svigers, de har vært på et lite besøk der slik at herr Fjeldhammer har fått sett litt på ManU spille på tv... (vi har ikke den kanalen, og jeg er vel meget glad for det! *S*)

Jeg har hengt opp lysslyngen jeg kjøpte på Åhlens i sommer, det har tatt litt tid...
for jeg vet vel egentlig ikke hvor jeg skal henge den!


I morgen er en ny dag og jeg håper på sol...*S*
Kos dere masse!
klem

8 kommentarer:

mali-mo sa...

Å, for en flott lysslynge!!!! Åhlens., sier du, dette må sjekes ut! Håper jeg ikke er for sent ute, de har det med å ha sesongvarer der... Denne var nemlig perfekt for lillebror-rommet her hjemme. Har gått og kikket etter en lysslynge til han så leeeenge, men synes alle er enten altfor jentete eller for voksne, liksom. Men denne var fin!

God lørdaskveld til deg!

Mona Christin sa...

Det ble kjempefint. Liker lysslynger...

Klem Mona C

Hege sa...

Fordelen med å ikkje ha mann i huset er at det ikkje vises fotballkamper på tv'en her, foreløpig... Junior nærmer seg styggelig rette alder :S

Knalltøff lysslynge :)

Ha en fortsatt fiiin helg!!

Heddas gode grunner sa...

Søt lysslynge! Det er fint med litt ekstra lys nå når høsten er her :)
Ønsker deg en fin søndag!
-Hedda-

det hvite hjerte sa...

Fint ble det ...!
Vi koste oss med skal vi danse,
syntes det er så stas både sofiemor & jeg ... ♥

Fin kveld, klem til deg

Jeanette Lomeland sa...

den kanalen har dessverre vi.. :P
lysslynger er kjempefine! både åhlens, ikea ++ pleier å ha slike i sommersortimentet hvert år.

Beate sa...

fiint. jeg har en lik her hjemme. jeg har lagt hele slyngen i en kurv jeg...lyser så fint på mørke kvelder!

nyt dagen

klem beate

☆ SessanOchPrinsessan.Com ☆ sa...

Vart får man köpt sådan träkasse på hjul som du har där??

Blev föresten vit Geneva stereo ;) jag var truende till att våga valnøt, men fegade ur i sista sekund......

Kraaaaaam

Ps Hoppas vi kan träffas när jag flyttat in i lägenheten, en lunch eller fima på ett koseligt sted ;) ds